Ventilatieopening herstellen?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Ventilatieopening herstellen?

• Maker
    Discussie

• Mario cardoen
    Deelnemer

Hallo gelijkgezinden… :drink:
      Het verticaal schuivertje van de ventilatieopening boven de radio is stuk van m’n P 987,iemand ervaring mee?
      De achterkant van het schuivertje die de klepjes bediend is er uit gevallen,waardoor ik de op en neer beweging niet meer kan doen.
      Weet iemand hoe dit te demonteren?kan het van de voorkant of de achterkant? 😎

Alvast bedankt! :driver:
      Mario

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Waar kan ik dat achterhalen? Waar en wanneer of voor wie er een terugroepactie was? 😳

OF je zou wel heeeeel voorzichtig moeten omgaan met jouw ventilatie :D[/quote]
          ventilatie met rust laten en dak open laten liggen, ventileert ook :mrgreen: :happy:

maar idd, waarom is de terugroep niet van toepassing op jouw P?

Hebben ze ook aangegeven waarom dit niet van toepassing is op jouw model?
            Als je het nieuwe laat installeren kom je er zeker niet vanaf voor €62 volgens mij, of zie ik dat verkeerd? Anderzijds…als het nieuwe roostertje een verbeterde versie is zou ik het laten vervangen, alleen…is dat ook werkelijk zo? Anders loop je de kans dat je binnenkort opnieuw met dit euvel te maken krijgt OF je zou wel heeeeel voorzichtig moeten omgaan met jouw ventilatie 😀

Die terug roep aktie zou niet van tel zijn voor mij, voor €62 is het hersteld 🙁
              Volledig roostertje.

Ik bel morgen eens naar rs motors,bedankt. 😎 :drink:

Mario

Het zal wel te herstellen zijn, alleen weet ik niet zo meteen hoe dat zit bij jouw model. Ik kijk nog eens mee later op de dag en “googlen” helpt ook in vele gevallen.

Er zou in ieder geval al wel een terugroep actie op zijn geweest, dus best eens laten nakijken bij jouw Porsche dealer of dit wel is uitgevoerd.

Ja hoor. 😉

Is dit zelf te herstellen ?

Alvast bedankt voor de reactie!!

Mario

Bedoel je dit?

offending_airvent.jpg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.