- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 september 2007 om 22:26
Er wordt hier weer de laatste dagen vanalles verteld over Verellen en heb geen zin om in een topic die daar niets mee te maken heeft mijn gedacht te zeggen. Vandaar even een nieuwe gestart.
Ik kom sinds 1995 bij Verellen , eerst alleen om te kijken en te genieten en documentatie te vragen.
Toen ik dan terug een Porsche kon betalen (in 1998) ook op onderhoud met een 964. In die periode werdt ik altijd correct en beleefd ontvangen en behandeld , zelfs als ik alleen maar documentatie vroeg. Echt vriendelijk waren ze toen niet maar zeker niet onbeleefd , eerder op zijn Belgisch nuchter. Dus voor mij zeker ok.Nadien de 964 verkocht en een paar jaar kwam ik er enkel nog om wat te kijken en documentatie te vragen. Ben er regelmatig gestopt met mijn Esprit of andere duurdere wagens en dan zag de verkoper die staan en nooit werdt ik er scheef voor bekeken. Eenmaal kreeg ik zelfs een mooi compliment over een wagen. Door steeds op een correcte en vriendelijke manier behandeld te worden heb ik dan ook uiteindelijk bij hen mijn alleerste nieuwe Porsche besteld. Ze hadden niet de allerbeste condities maar het was close (tov een Duitse dealer). Ook vermoede ik dat hun service wel goed zou zijn. En dat blijkt nu ook te kloppen.
Was gisteren op onderhoud met de RS (niet bij hen gekocht maar bij een handelaar in okkazie) , thuisgekomen stel ik een lekje vast aan de oliekeering van de krukas. Dat gebeurt wel vaker na een oliewissel op een wagen die weinig gereden wordt. Ik stuur ze vandaag een mail en hier een deel van hun reactie:
[color=blue]We hebben 2 weken geleden dezelfde herstelling (oliekeerring krukas) uitgevoerd op
de witte GT3 RS die een tijd in onze showroom gestaan heeft zoals je weet.
Gezien de lage km stand wil Porsche Import 50% van de werkuren en 100 % van de onderdelen betalen als commerciële geste.
[/color]Dit dus op een wagen die niet bij hen gekocht en al meer dan een jaar buiten waarborg is (8/04) !! Nu dat vindt ik super service ! Om dit van Porsche Import gedaan te krijgen hebben ze zeker moeit moeten doen.
En dan nog wat kleine details : als klant mag ik bij mijn auto blijven tijdens het onderhoud , foto’s maken van alles , vragen stellen enz.
Wat wil je nog meer. Ik ben een super tevreden klant.Als laatste : de mensen die nu ‘vooraan’ werken zijn nieuw. Toon , de man van de receptie werkt er nog niet zo lang en kende hem al toen hij nog bij BMW Beelen werkte in ST Truiden. Wim , één van de verkopers is een gemoedelijke jongen zonder streken. Dus als je echt een goede garage wil en belang hecht aan een officiele dealer dan is Verellen zeker een goede keuze.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.