Verkoop aluminium spoorverbreders 28mm

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Verkoop aluminium spoorverbreders 28mm

• Maker
    Discussie
  • Wegens nieuwe Fuchsen verkoop ik een set aluminium spoorverbreders van 28 mm. Steek is dus 5×130
    Zijn in zeer goede staat en mogen weg tegen redelijke prijs 😉

Voor fotokes en advertentie ➡ click hier

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Verkocht aan onze Nederlandse vriend Targa84.

Mag slotje op :salut:

0

Ik heb achteraan spacers van 22mm en hij is een beetje verlaagd. 28 mm gaat perfect. Ik ben in de tijd op de foto’s van de Gette voortgegaan. Daar stonden ze beeldig onder. :first:

Ik heb mijn verbreders iets van een 230 euro betaald dus 100 euro is een koopje.

Oh ja, wel even de spacers er af voor je naar de keuring gaat, mag niet. Ik heb het overal nagevraagd, zelfs een origineel attest van Porsche proberen te pakken te krijgen, maar het mag niet.
        Van de verlaging heeft men op de keuring niets gezegd.

0

Gereserveerd 😉

0

Hoe zit dat eigenlijk met verlaging voor de keuring?

Ik heb zo het idee dat de mijn enkel van voor verlaagd is :wtf:

0

Deze stonden op mijn nog veel ouder bakkie van 1978 dus op uw moderne P van 1984 zullen ze zeker passen. Stonden achteraan gemonteerd op een 7J 16″ fuchs met 225/50/16 band. Mijn P. ligt tamelijk laag en dit gaf geen problemen, de achterwiel kasten zijn niet omgerold !

Keuring is best afhalen om problemen te voorkomen.
              Btw. Fotoke op mijn avatar is met spacers van 34 mm, ma da was een beetje te veel van het goede 😛

0

FYI

Spoorverbreders groter dan 30mm zijn slecht voor de rollementen -> volgens Porsche rescue 911.

Dus deze zijn GOED !

🙂 🙂 🙂

0

hey
                  wim heb ik gedaan is 32mm
                  gr harry

0
                  Wim

[quote=”targa 84″ post=122102]hoi
                    mijn vraag is of die spoorverbreders op mijn auto passen
                    weten jullie of ik die er op kan zetten en dat het past
                    bij spatscherm.ruimte genoeg is
                    :drink:[/quote]

Even meten is weten.
                    Dus een latje tegen je band aan, dus van boven tot onder, en meten wat de vrije ruimte is naar je scherm.
                    Dikte van latje dan wel bij rekenen hè, of van de achterkant meten. 😉

0

Hey Gette heb je geen fotootjes van en met de spoorverbreders?
                      Zodat we het effect eens kunnen zien van 28mm breder spoor 😆

0

hoi
                        mijn vraag is of die spoorverbreders op mijn auto passen
                        weten jullie of ik die er op kan zetten en dat het past
                        bij spatscherm.ruimte genoeg is
                        :drink:

0

voor zover ik weet zijn spoorverbreders niet in belgië toegestaan

0
                          Wim

Passen op jullie oud bakske, en je geraakt er niet mee door de keuring in België.
                            Bij ons dan weer wel, omdat deze apart met moer of bout vast zitten.

0
                            Anoniem

Geraak je door de keuring met spoorverbreders?

0

hoi
                                passen die op mijn oud bakje uit 1984
                                vr gr harry

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.