VERKOOP VAN MIJN PORSCHE 996 4S

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop VERKOOP VAN MIJN PORSCHE 996 4S

• Maker
    Discussie
  • PORSCHE 996 4S TE KOOP MET NIEUWE MOTOR! 17000 KM!

MOTOR AANGEKOCHT BIJ PORSCHE CARRERA MOTORS IN JANUARI
    2011 (KOSTPRIJS MOTOR 15000 EURO)

UNIEK WIT INTERIEUR EN ECHTE PORSCHE 997 TURBO VELGEN!

BOUWJAAR: 10/2003

KILOMETERSTAND: 158000 KM!

SPORTUITLAAT, DE UITLAATUITEINDEN ZIJN VAN TECHART!

PRIJS: 33000 EURO MET 997 TURBO VELGEN
    PRIJS: 32000 EURO MET 996 TURBO VELGEN

TE KOOP VAN PARTICULIER!
    GSM: 0476/591703
    Foto0089.jpg

078.JPG

[attachment:3]078.JPG[/attachment]

Attachments:
    • 076.JPG
    • 076_2012-01-03.JPG
12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”porschky” post=87747]inderdaad Wim, was ook mijn voorstel… Veel sites passen dit al toe…[/quote]

Idem mening hier .

inderdaad Wim, was ook mijn voorstel… Veel sites passen dit al toe…

Wim

Wim is hier. 😉

Maar om zulke draadjes net als dit te voorkomen zou het beste zijn dat je eerst minimaal 5 posten moet plaatsen in reacties alvorens zelf een draadje kunt openen. 💡

Meestal krijgen de Mods dan een vraag met de tekst ( hoe komt het dat ik geen draadje kan openen) en na het antwoord zie je ze meestal niet meer.

Dus moeten we ook eens aan opperhoofd vragen voor dit hier ook toe te passen.

Voor de rest zijn de antwoorden hier verder wel al duidelijk voor FlipkenDC, en nu hopen dat hij hier nog meer gaat komen. 💡

Welke nieuwe wagen heb je op het oog, Flipken? (misschien is het wel terug een Porsche, this could be the beginning of a long friendship met het P-forum!)

:sarcastisch

Daar ben ik zeker van Mark , want als hij de wagen al lang heeft en zoals hij zegt een liefhebber is , was die hier al eerder geweest en niet pas als hij de wagen gaat verkopen .

[quote=”reys” post=87680]Mag ik Wim??? AUB???

[/quote]

Anoniem

Allez succes met de verkoop op de bekende verkoopsites .Ik vrees dat we je na de verkoop hier niet meer gaan zien . 😳 .

[quote=”FLIPKENDC” post=87690]Ik ga nu een andere auto kopen, dus moet deze auto weg![/quote]

Vandaar dat er zoveel commerciële websites zijn zoals autoscout, autozone, etc etc…

Ben ervan overtuigd dat wanneer men op zoek is naar een P, men alle sites wel afgaat.

Als liefhebber mss effe voorstellen, doe ik ook als ik ergens binnenkom voor de eerste keer.

Hallo iedereen! 😉

Het is de eerste keer dat ik op zo’n forum zit, dus ik weet niet wat er mag gepost worden of niet? En wat is een slotje?

Ik ben iemand die van kleins af aan gepassioneerd is door sportwagens.
                      Ik heb deze auto over 4 jaar gekocht in Duitsland, want vond het interieur heel uniek met dit wit leder!
                      Spijtig genoeg is de motor stuk gegaan vorig jaar en heb ik er een nieuwe motor moeten laten insteken!
                      De nieuwe motor heeft nu 17000 km!
                      Ik ga nu een andere auto kopen, dus moet deze auto weg!

Ik ben aan het aftellen tot hier een slotje op komt :mrgreen:

Denk da ik het vervolg al ken. 😉 😉 😉

Anoniem

Mag ik Wim??? AUB???

OOK NEN GOEIE MORGEN!

Beste Flipken, het is hier geen verkoopssite.
                            Stel je voor, zo weten we wie en wat.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.