Verkoop zwart lederen Porsche stoelen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Verkoop zwart lederen Porsche stoelen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ik verkoop zwarte lederen Porsche stoelen die origineel in mijn 911 stonden.
      Geen elektrisch model, Staat 99 %

STOELEN ZIJN VERKOCHT

Anoniem

Dag Gette ,bij jouw gaat het snel .Eerst zoek je onderdelen en nu heb je al zoveel onderdelen dat je kan gaan verkopen . 😆

Tja, De wagen die ik gekocht heb staat buitenkant en motorisch volledig in orde maar het interieur is een ramp !

Er is in het verleden zwaar gekl**t geweest met de elektriciteit voor een alarm, CV en elektrische ruiten te installeren. Intussen is het volledige interieur gesloopt en heb ik alle elektricitiet vanbinnen vernieuwd. De tapijten zijn besteld bij lakewell en de stoelen worden opnieuw overtrokken. De stoelen die er in staan zijn niet origineel, zo goed als nieuw dat wel, maar de verkeerde kleur ! Interieur is Camel beige en er stonden zwarte lederen stoelen in, vandaar de verkoop. De mensen die de bekleding gaan herdoen vinden het zonde om die goeie stoelen af te breken en hebben mij geadviseerd om deze te verkopen en een set slechte te laten herbekleden.

Zal binnenkort eens een paar fotokes posten van de werken 8)

Groeten

Geert.

Hey, zijn het stoelen zoals van een 2.7 of 3.0 1976 1977
            Dan ben ik wel geintereseerd om een ruil te doen + opleg.
            Groeten Jacques

Stoelen zijn verkocht en gaan verder leven in een resto Karmann Ghia uit Holland 😀

Wim

Proficiat met de verkoop, en gooien we er een
                op.

Proficiat beiden 😈
                  En daar het nog niet op slot is zal ik het maar sluiten hé Wim 😉

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Het onderwerp ‘Verkoop zwart lederen Porsche stoelen’ is gesloten voor nieuwe reacties.