Vervangen van de luidsprekers

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Vervangen van de luidsprekers

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Heeft er iemand een idee welke luidsprekers er passen in een 911 1988.
    Mijn deurluidspreker heeft het vandaag door ouderdom begeven…

Ik heb dus maar direct de boel bekeken en naar de winkel een andere luidsprekerset gaan kopen.
    Eens thuis bleek die er niet in te passen.
    Terug naar de winkel nu met de Porsche… niets te vinden in de winkel die past :what: :what: :what:
    Er zit nog een binnenwerk in de deur…die ervoor zorgt dat de nieuwe luidsprekers zo’n 4mm van de deurbekleding blijven staan…

Bij een Porsche onderdelen verkoper geweest. Dit artikel kan niet meer besteld worden…

Wat nu… Tips meer dan welkom 😀

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Thx voor de reacties.
      Heb deze namiddag de voor en achterluidsprekers vervangen.
      Ik heb de originele luidsprekercovers kunnen doen passen door de basis van de oude boven de nieuwe te monteren.
      Ziet en speelt goed al zeg ik het zelf…
      Maar de moter zingt nog altijd beter dan de radio :happy:

Hallo,
        Ik heb in mijn 3.2 van 1988 de speakers zowel vooraan als achteraan vervangen door pioneer ts – e 1002 i reeks. Vooraan dia. 15 en monteer je zonder de pioneer cover maar met de originele p covers. Vooraan een beetje aanpassen om dezelfde gaten te kunnen gebruiken, maar achteraan, dia 10 passen ze perfect. 😉

Wim

Ik had er in mijn 3.2 cabrio 3 weg boxen zitten van Bose, en ik dacht dat die 130 of 150mm waren, met een inbouw diepte van 50mm.
          Paste perfect in de zelfde gaten als van Porsche.

Zagen er zo ongeveer uit.

En dan nog een afdek kapje er over hè 😉

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.