Verwarmbare zetels inbouwen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Verwarmbare zetels inbouwen

• Maker
    Discussie
  • Wie weet het….
    Kan je in een 964 waar origineel geen verwarmbare zetels instaan verwarmbare zetels inbouwen.
    Maw. Is de bedrading standard voorzien?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Idd

Zijn exact dezelfde als in de 944 of 968

Bewijs bijgeleverd
          IMG_20180608_183826.jpg

+1

dat wist ik niet dacht dat 964 nog dezelfde zetels had als G-reeks, thx voor de info :up:

In mijn 964 van 91 toch wel ….

in de 911 G-reeks en 964 was er nog geen sprake van geperforeerd leder :salut:

zonder verwarming is in de 996-986 reeks gewoon leder, met verwarming is geperforeerd leder

heb enkele jaren terug op de G50 cabrio de stoelverwarmingsmatten laten vervangen omdat er eentje het niet meer deed en was als ik het me goed herinner iets van een 350 euro excl.btw per mat, zonder plaatsing, weet eigenlijk niet of je zo’n matten in de stoelen kan steken van diegene waar er origineel geen inzitten, indien ja, hoef je alvast geen nieuwe stoelen aan te schaffen als je de bedrading toch kan gebruiken zoals Vandamme schreef.

ok, bedankt….ik zal het eens nakijken op de stoelen die er nu in staan.

123

Ik zie ook geen apart de draadboom in PET voor optie 139 Stoelverwarming.

123

EDIT knop zit op de stoel zelf
                            Ik denk dat je hem gewoon kan aansluiten en zal werken volgens wat ik op google kon vinden op rennlist en zo

Alles zit gewoon op de stoel en de zelfde connector van de stoel mechaniek stuurt ook de verwarming aan. De verwarming gaat blijkbaar wel vaak kapot op de stoelen met leeftijd.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.