verwarming 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 verwarming 964

• Maker
    Discussie
  • hallo,heeft er soms al iemand het probleem gehad, totaal geen verwarming.met dat ik deze auto juist gekocht heb.weet ik niet juist waar ik moet zoeken.heb al wel gezien dat de achterste fan(blower) niet meedraait.kan dit soms aan de temperatuurvoeler liggen.of moet ik ergens anders gaan zoeken.groeten Chris

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • hallo,er was een zekering gesprongen,nieuwe erin en alles werkt terug behoorlijk.bedankt voor de tips.dankzij de forum is het gemakkelijker problemen op te lossen. groeten Chris

In de motorruimte (achteraan dus) zit links een doos met 3 zekeringen en relais. Hier zul je de zekering vinden van oa de blazer in de motorruimte.

De andere zekeringen zitten vooraan in de kofferruimte. Wanneer je voor de auto staat links in de hoek onder de ruit. Daar zit een grote zekeringdoos.

Groeten,

Robbie

bedankt voor de snelle reactie.maar heb eens een andere unit geprobeerd,en blijkt hetzelfde te zijn.van de servo’s is er wel maar een die werkt,soms de andere ook.misschien dat de zekering stuk is waar jullie over spreken.maar waar in het motorcorpatiment steekt deze zekering?groeten Chris

[quote=”chris964″:3ttxp4cj]hallo,heeft er soms al iemand het probleem gehad, totaal geen verwarming.met dat ik deze auto juist gekocht heb.weet ik niet juist waar ik moet zoeken.heb al wel gezien dat de achterste fan(blower) niet meedraait.kan dit soms aan de temperatuurvoeler liggen.of moet ik ergens anders gaan zoeken.groeten Chris[/quote]

Even de zoekfunctie gebruiken en …. 8)
            http://www.clada.be/porscheforum/viewto … 27&start=0
            Deze topic gaat over verwarming.

Ook wij hadden dit probleem.

Probleem kan op verschillende plaatsen zitten.
            Eerst en vooral de duurste: De verwarmingsunit defect. Nieuwprijs ongveer 1000€ dacht ik.

2de mogelijkheid servo defect?

3de mogelijkheid zoals bij ons. In het motorcompartiment zit een zekering. Deze moet je echter weten zitten want anders kan je wel een tijdje bezig zijn.

Ik heb het schema eens doorgestuurd gekregen van RSR(Luc). Staat hier ergens op de pc.

http://www.porsche964.co.uk/technical/s … tem%20work

greetz

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.