Home › Forum › Porsche Talk › verzekering Porsche, waar?
- Dit onderwerp bevat 69 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 9 maanden geleden door Mas Freddy.
-
MakerDiscussie
-
13 april 2006 om 18:02
Beste vrienden,
Graag wens ik info waar ik mijn Porsche boxster 987 die binnekort wordt geleverd kan laten verzekeren…
Eigenlijk vraag ik me af wat dat mij gaat kosten ongeveer.
En heeft iemand een suggestie waar ik mijn verzekering eventueel kan nemen.Ben juist 25jaar 🙂 , bonus malus 7
-
MakerDiscussie
-
Wel, ‘t is niet alsof ik je actie wil ondermijnen hoor 🙂
Ik kan gerust eens luisteren bij hem als men mij de gegevens van de wagens kan doorspelen.
Overigens brengt hij me doorgaans onder bij Fortis.[quote=”torig”:22s1rqdp]Op die actie ga ik niet inpikken.
.[/quote]Fijn dat je dat hier wereldkundig wil maken maar er zijn verschillende mensen die nood hebben aan een “kleine omnium” en ze niet meer kunnen krijgen. Vandaar dat ik er via via probeer iets aan te doen.
Dus ja … 🙄Misschien zou jij ook is kunnen luisteren wat je familie makelaar kan doen ?? Er moet maar één makelaar een maatschappij kunnen overtuigen en er zullen hier een boel mede forummers zeer blij zijn.
Op die actie ga ik niet inpikken.
Mijn makelaar is een familievriend ; overigens brengt hij dus zijn commissie niet in rekening ( -10%) en heeft hij voor mij zeer scherpe tarieven onderhandeld.
Ik kon zowel een kleine als een full omnium op mijn 996 krijgen, die van 12/2001 (MY 2002) is.993S is aan het kijken of er geen groepskorting mogelijk is. Onder het topic :
Anoniem27 juni 2008 om 01:15[quote=”spikey”:2cu3dxtp]kan iemand mij vertellen waar ik een verzekering ‘klein omnium’ voor een porsche 993 aan een voordelige prijs kan krijgen?
de banken/verzekeraars waar ik tot nu heb aangeklopt willen geen klein omnium geven voor auto’s ouder dan vier jaar…
zou wel een streep door mijn rekening zijn…[/quote]
Ik zit bij Ethias voor mijn 996 van 2001. Was geen enkel probleem voor een kleine omnium.kan iemand mij vertellen waar ik een verzekering ‘klein omnium’ voor een porsche 993 aan een voordelige prijs kan krijgen?
de banken/verzekeraars waar ik tot nu heb aangeklopt willen geen klein omnium geven voor auto’s ouder dan vier jaar…
zou wel een streep door mijn rekening zijn…
euhm neen niet echt, normaal gaat dit jaar mijn daily driver ook wel naar hun maar dat kon vorig jaar nog niet (Fortis AG wringde tegen) en voor mijn daily driver zal ik bij ethias 150€ minder betalen dan bij Fortis AG voor de standaard verzekering + als ik wil kan ik in de zomer mijn verzekeringdocument teruggeven voor de daily driver (voor de respectievelijke stallingsmaanden trek ik het overéénkomende deel terug, en in de winter hetzelfde voor de cabrio…)
Enigste wat je hebt is dat je BM niet naar beneden kan als je de wagen niet minstens 9maand verzekert laat, voor de rest is er geen addertje onder het gras.
Luke is wel eens aan het kijken om iets te regelen voor het forum bij een verzekeringsmaatschappij, na 10mei weten we daar meer over…
ik veronderstel dat die ethias voorwaarden wel in combinatie zijn met andere dekkingen op andere wagens ? anders is dit spotgoedkoop !
ik laatste jaar ook zo’n 530€ voor de 993 cabrio bij Ethias, valt mee maar Luc gaat nog eens verder kijken 😉
alles wat we aan verzekering (schenking noem ik dat altijd 😉 ) uitsparen kunnen we terug in wagen investeren nietwaar 😛
Anoniem28 april 2006 om 11:30moet hier dringend mijne makelaar eens onder vuur gaan leggen denk ik…
[quote=”Luke”:195e6a00][quote=”Setakira”:195e6a00]@Luke: doe maar die extra info doorsturen, dan kan ik ze ook eens contacteren. thanx[/quote]
u got mail… 😉 [/quote]
Luke, kan ik die info ook krijgen aub ?
Bedankt ! 😀[quote=”Setakira”:3a0pdy3e]@Luke: doe maar die extra info doorsturen, dan kan ik ze ook eens contacteren. thanx[/quote]
u got mail… 😉
@Luke: doe maar die extra info doorsturen, dan kan ik ze ook eens contacteren.
thanx
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.