Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › verzekering tegen diefstal
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 6 maanden geleden door Celle.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
inderdaad,we waren op 22 april,ik heb u nog gebeld om buiten te geraken!
Volgende keer zijn we er zeker terug bij,’t was zeer tof!
En ik weet alleen dat je jou wagen kan verzekeren voor de geschatte waarde,elk jaar gaat er dan 10 % vanaf,de premie zal afhangen van de maatschappij denk ik.[quote=”911-lover”:3vjam6mt]Inderdaad , zo is het gegaan .
Alarm laten plaatsen , daarna bij de expert op afspraak en dan werd de omnium geweigerd.Royal Belge nu AXA (en ik was er met nog 2 andere voertuigen en twee andere verzekeringen[/quote]
nog nooit voorgehad in die 11jaar dat ik alarmen plaats
We zijn aan het zien of we met het forum geen interessante voorwaarden krijgen. De verzekingsmaatschappijen zijn er reeds mee bezig en Luke hoopt snel een antwoord te krijgen. Na Erard is het nu aan P&V gevraagd als ik mij niet vergis…
Het is inderdaad wel vreemd dat men zo moeilijk doet (en duur is) voor een diefstal verzekering, de meeste wagens zijn toch een heel stuk duurder dan een nieuwe Merc of BMW ook al zijn ze 10j of ouder 😕
Inderdaad , zo is het gegaan .
Alarm laten plaatsen , daarna bij de expert op afspraak en dan werd de omnium geweigerd.Royal Belge nu AXA (en ik was er met nog 2 andere voertuigen en twee andere verzekeringen
[quote=”911-lover”:3benmivh][quote=”Frederic_911″:3benmivh][quote=”911-lover”:3benmivh]De verzekering duidt een expert aan die je wagen gaat schatten.
Je bent verplicht een door hun vereist alarm te laten inbouwen door een erkende instalateur van alarmen met certificaat.
Heb je deze beide dingen moet je ze binnenleveren bij de verzekering en dan zullen ze zien of ze wel dan niet jouw wagen gaan verzekeren tegen diefstal.
Het is dus geen zekerheid dat ze het gaan doen. (als ze denken dat ze er kunnen aan gaan inschieten)
Verzekeringen blijven een winstgevende organisatie en geen goed doel 👿 [/quote]alarm moet pas geplaatst worden nadat verzekering akkoord is om klant te verzekeren, en wordt pas afgesloten nadat alarm ingebouwd is.[/quote]
Dan heb ik persoonlijk een hele andere ervaring meegemaakt 🙄 [/quote]
Kan moeilijk geloven dat je eerst een vv2, vv3, gprs of iets anders moet laten zetten van 5 a 600euro, om je dan te laten vertellen, sorry zenne ma hij kan niet omnium verzekerd worden.
Hey Cabrio ’87, ja hij is af. Drie maand aan gewerkt… Het resultaat mag er zijn, vind ik zelf. Was jij erbij op 22 april?
Voor de rest worden er niet echt geweldige tips gegeven over dit topic… 🙁
Ik denk dat de meesten van ons niet tegen diefstal verzekerd zijn, of niet echt tevreden zijn met hun polis… 😕
[quote=”Frederic_911″:utjv2ud4][quote=”911-lover”:utjv2ud4]De verzekering duidt een expert aan die je wagen gaat schatten.
Je bent verplicht een door hun vereist alarm te laten inbouwen door een erkende instalateur van alarmen met certificaat.
Heb je deze beide dingen moet je ze binnenleveren bij de verzekering en dan zullen ze zien of ze wel dan niet jouw wagen gaan verzekeren tegen diefstal.
Het is dus geen zekerheid dat ze het gaan doen. (als ze denken dat ze er kunnen aan gaan inschieten)
Verzekeringen blijven een winstgevende organisatie en geen goed doel 👿 [/quote]alarm moet pas geplaatst worden nadat verzekering akkoord is om klant te verzekeren, en wordt pas afgesloten nadat alarm ingebouwd is.[/quote]
Dan heb ik persoonlijk een hele andere ervaring meegemaakt 🙄
Hallo Celle,is uw” P” klaar dan,is’em af ?
Mooi zeker?!POCA-lid
Belangrijker dan een maatschappij is een goede makelaar !
Geen agent die maar voor één maatschappij werkt, maar een makelaar die met veel maatschappijen werkt.Mannen, bedankt voor de replies.
Een goedgekeurd alarm staat er al in, en een expert heb ik al gevonden.
Heeft er iemand ervaringen met een bepaalde maatschappij (goede/slechte), en met een bepaalde polis, voorwaarden, enz….?
[quote=”911-lover”:2kad7efb]De verzekering duidt een expert aan die je wagen gaat schatten.
Verzekeringen blijven een winstgevende organisatie en geen goed doel 👿 [/quote]alarm moet pas geplaatst worden nadat verzekering akkoord is om klant te verzekeren, en wordt pas afgesloten nadat alarm ingebouwd is.
De verzekering duidt een expert aan die je wagen gaat schatten.
Verzekeringen blijven een winstgevende organisatie en geen goed doel 👿
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.