verzot op oude porschekes

Home Forum Stel jezelf even voor ! verzot op oude porschekes

• Maker
    Discussie
  • hallo ik ben Bas Venus en ik woon in koksijde
    ik ben verzot op oude porschekes en ik ben zelf ook bezig aan een porsche 911 van 1973 waarvan ik een rs ga maken

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • [quote=”basvenus911″ post=113126]de vraagprijs hiervoor is 60000 euro en de auto ernaast is een porsche 911 3.2 speedster[/quote]

Ik zie een fiat 500 :happy:

[quote=”basvenus911″ post=113093]het gaat dus om 1973 rs op de papieren staat er een 2.7 dus ik zit wel goed hoor denk ik[/quote]

De 73’er RS staat als 2.7 S op kenteken (in NL).

Je hebt nog wel een kluif werk om deze 2.7 Impact-bumper om te toveren naar 73’er RS …

… en dan spreek ik uit ervaring :respect2:

Nadat de bumpers, voorschermen en kofferdeksel en de motorkap gedemonteerd zijn ..
        [list][*]Voorfront aanpassen om de longhood te kunnen sluiten – of je moet met snelsluiters gaan werken.[*]Goede (originele) voorschermen plaatsen – en de bekabeling voor de lichten doorvoeren.[*]balk tussen de achterschremen, waar nu de reflector zit, uitslijpen en afwerken[*]Gaten van de spiegelbevestiging in de deuren dicht lassen – en in de linker-deur nieuwe gaten boren, voor de juiste spiegel[*]Raamframes van de portieren demonteren, schuren, polijsten en anodiseren (want nieuw zijn ze niet meer te krijgen – en gebruikt * in goede staat * nauwelijks)[*]Voorruit en achterruit verwijderen – alsook de zijruitjes. Voro de zijruitjes geldt hetzelfde verhaal als voor de raamframes. de biezen voor de voorruit en de achterruit zijn (gelukkig) nog wel te verkrijgen. [*]Etceterea[/list]

.. en dat is dan alleen nog amaar een stukje van de buitenkant :sarcastisch

Succes – met de verbouwing ❗
        … die overigens wel heel leuk is om te doen 😉

Welkom kustgenoot op dit gezellige en informatieve forum .
          Veel succes met de ombouw .

[quote=”basvenus911″ post=113101]nee de auto staat bij ad sport[/quote]

😉

de vraagprijs hiervoor is 60000 euro en de auto ernaast is een porsche 911 3.2 speedster

Heb je een zijwaarts fotootje daarvan, welke velgen zitten er onder?

Nice!
                  Wat kost dat?

hier al een auto dat hij zelf gebouwd heeft en hij staat te koop

deze auto’s staan natuurlijk ook te koop e
                      ik ga hier enkele foto’s posten

Wat cosmetische chirurgie zal ‘m idd geen kwaad doen want nu hangen zijn oren een beetje af 😉
                        En ja, de lokatie van de pics en vooral wat er op de achtergrand staat doet op een forum als ‘t deze natuurlijk vragen rijzen 😉

Wim

[quote=”basvenus911″ post=113093]het gaat dus om 1973 rs op de papieren staat er een 2.7 dus ik zit wel goed hoor denk ik[/quote]

Qua 2700 CC zit je goed, maar de rest. 🙄

Welkom Bas 😀 😀

Mvg, Guy

nee de auto staat bij ad sport

nee auto staat bij ad sport

Welkom,
                                  RS, kom ik [IMG]http://i48.tinypic.com/33opstz.gif[/IMG] van
                                  Vraagje, foto’s genomen in uw garage????

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.