Video: In Detail: Porsche 993 Cabrio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Video: In Detail: Porsche 993 Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen!

Lang geleden dat jullie nog eens iets van me hebben gehoord/gezien, maar afgelopen weekend heb ik nog eens een Porsche mogen polieren 😀

Het betreft eigenlijk exact hetzelfde model als de 993 die ik vorig jaar heb gedaan van Kolya z’n vader (reportage ervan staat hier ook op het forum)

Edoch, deze keer geen klassieke reportage zoals anders, ik heb eens geprobeerd om alle beelden samen te gooien in een video.

Veel kijkplezier!

Olivier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Nice job :up:

Weet wat jullie bedoelen, krijg vaak dezelfde problemen binnen :wtf:

Zeg het niet graag, maar dikwijls het werk van ‘een’ garage of carrossier !! Die werken met een rotary maar laten een hoop hologrammen achter….
      Maar geen probleem, hou wel van een uitdaging :up:

[quote=”Kevincarrera” post=150923]Knap werk! En knappe correctie op de voorgaande (slechte) polierbeurt..
        Heb dit weekend ook een X6 binnengekregen die onder handen was genomen door een
        ‘detailer’ man man, wat een ramp..sommigen weten echt nie waarmee ze bezig zijn,
        op 2 plaatsen bijna helemaal door de clearcoat :wtf:[/quote]

Je wil niet weten hoeveel dergelijke gevallen ik reeds heb moeten oplossen 😕

Knap!

Knap werk! En knappe correctie op de voorgaande (slechte) polierbeurt..
            Heb dit weekend ook een X6 binnengekregen die onder handen was genomen door een
            ‘detailer’ man man, wat een ramp..sommigen weten echt nie waarmee ze bezig zijn,
            op 2 plaatsen bijna helemaal door de clearcoat :wtf:

[quote=”993″ post=148142]Kan je de steenslag op de motorkap van een zilvergrijze ook onzichtbaar maken?[/quote]

Sorry, ik zie deze vraag nu pas !

Hangt er wat vanaf in welke mate er steenslag aanwezig is.
              Bij de auto in dit verslag was er heel miniem steenslag aanwezig dus werd er beslist om dit bij te werken met een lakstift. Als er echter veel steenslag aanwezig is, zou ik toch altijd aanraden om de motorkap / bumper te laten herlakken.

Kan je de steenslag op de motorkap van een zilvergrijze ook onzichtbaar maken?

Ik probeer zondag ook aanwezig te zijn op Ecuyers! 🙂

[quote=”OlivierV” post=138924]
                    Inderdaad zondag komen we eens kijken naar Ecuyers met een paar kameraden, 1 kameraad zal er ook meerijden.

Jij doet ook mee met de GT3? 😀
                    Dan kom ik eens goeiedag zeggen en een co-ritje vragen als dat mag :driver:[/quote]

Tuurlijk, geen probleem!

[quote=”porsche914orange” post=138913]Mooi in beeld gebracht Olivier!! :respect2:
                      Wat een resultaat.

Zo dra ik de tijd hed, laat ik mijn DD doen bij u!

Zie dat je er zondag ook bij bent op Ecuyers? :driver:[/quote]

Inderdaad zondag komen we eens kijken naar Ecuyers met een paar kameraden, 1 kameraad zal er ook meerijden.

Jij doet ook mee met de GT3? 😀
                      Dan kom ik eens goeiedag zeggen en een co-ritje vragen als dat mag :driver:

Mooi in beeld gebracht Olivier!! :respect2:
                        Wat een resultaat.

Zo dra ik de tijd hed, laat ik mijn DD doen bij u!

Zie dat je er zondag ook bij bent op Ecuyers? :driver:

[quote=”mafke” post=138757]Nice work!
                          Alleen nog motorkap vervangen door kofferdeksel en je krijgt 11 op 10 van de juf.[/quote]

Haha, inderdaad, helemaal niet aan gedacht 😳

Nice work!
                            Alleen nog motorkap vervangen door kofferdeksel en je krijgt 11 op 10 van de juf.

Wim

:up: Olivier.

Ben blij dat je eens goed in beeld gebracht hebt, en ook de tijd die je eraan moet besteden om het perfect te krijgen.
                              Als ik dat tegen klanten vertel dat we er 2 dagen aan bezig zijn schrikken ze meestal.

Bedankt voor de complimenten! 🙂

Ik was nog niet van de aardbol verdwenen, nee 😉 Ik betrap er mezelf toch op dat ik bijna dagelijks eens het forum bezoek 😀

Prachtig ,heb dit zelf mogen ervaren ! :up:

Gisteren nog aan jou gedacht .Vroeg me af waar je zat ? 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.