Vleugels

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Vleugels

• Maker
    Discussie
  • beste collegas

na al die porsche te hebben gezien vraag ik me af hoeveel soorten originele vleugeltypes er eigenlijk zijn gemaakt voor de 911
    en wanner werd de eerste vleugel er opgeplaatst

mijn vriend heeft altijd een walvisvleugel gehad maar nergens kom je die nog tegen op een porsche is die dan zo uniek?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • inderdaad het is deze niet wel intressant site
      doet naar meer smaken

nee het is de deze niet, die die je daar vindt zijn de polyester spoilers, deze van de gele targa is volledig rubber 😉

wel een goed adres, heb een mail gestuurd of ze die rubber lip van de polyester spoilers alleen verkopen, thx nine-eleven 😛

ik denk dat ze hier nog te vinden zijn:
          http://www.hahn-gfk.de

tis toch een schoon beestje he en betrouwbaar

zet eens de fotos erop porscke
                greetings targaboy

ik had het over de rubber die op de polyester whaletails zat, die die jij hebt zijn totaal anders maar zoals je zegt komen ze niet veel voor, al een keer of 10 gezien denk ik op de 1000en Porsches die ik al tegengekomen ben, dus zorg voor dragen en eens een foto posten of opsturen 😉

inderdaad dat is hem je kan hem vastzetten over de motorkap met 4 bauten
                    porschke zei

de reden dat je die whaletails zo weinig tegenkomt is omdat die rubber niet meer gemaakt wordt en deze veel scheurt omdat de beugel die daar ingewerkt zit om deze te bevestigen van ijzer is en dit roest, veel mensen willen geen gescheurde vleugel en halen die spoiler van de wagen

de onze dateert nog van het bouwjaar van de wagen mar deze is altijd goed onderhouden waardoor er geen roest of scheurtjes zijn

enfin na lang zoeken heeft iedereen mij toch geholpen ben daar enorm blij om . jammer dat ik nog maar weinig van die mooie vleugels heb gezien want die vondt ik echt mooi

bedankt voor het einde van dit onderwerp te volbrengen

heb je het over die vleugel die je op een originele motorkap kunt vijzen en volledig uit rubber (polyurethaan)?

dit is een originele optie geweest

nummer 911 512 019 02

Die volledige rubberen vleugels heb ik al wel eens tegengekomen, maar of die origineel zijn? heb je daar het onderdeelnr van dan kan ik eens op zoek gaan…

911-Lover ik heb nog eens gekeken naar onze vleugel op de foto maar geen enkele vleugel kwam in aanmerking. de onze bestaat volledig uit rubber en gelijkt op de RS America Tail (65-89 911 / 912) die je daar vertoonde uit je mail en ja het gaat wel degelijk over een origineel stuk bij ons dus.

sorry wist niet dat anderen dit niet konden zien, 😳 heb het ondertussen aangepast 😉

gisteren nog eens een toerke met gemaakt, toch zalig zo’n 911 😈

Je bent misschien uitgelogd op het PF Nederland?
                              Enkel personen die ingelogd zijn kunnen foto’s uit privé albums zien

S2

Waarom heb ik “geen toegang” tot die pics?

is dit de jouwe? de rubber ziet er precies nieuw uit 😉

bij mij ziet deze er zo uit :

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.