- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 juni 2005 om 12:51
Met het warme weer starte mijn kar heel moeilijk. Heb al uitgevonden dat dit door de eerste benzinepomp zou komen die faalt door de warmte, maar goed. Ik heb dus serieus moeten starten die 2 dagen en de voltage van mijn batterij viel dus gelijk een baksteen van 12V naar 10V. Nu rijd ik echter al 2 dagen normaal rond en ik krijg de meter niet terug op 12V. Als ik serieus in toeren ga dan krijg ik hem nog wel tgen 12V maar voor niet lang. Hij valt steeds weer terug naar 11V ongeveer. 😕
Mijn vraag: is de alternator de geest aan het geven (zoals ikzelf vermoed) of is gewoon de batterij naar de zak?
Heeft iemand een alternator liggen en wat moet ie dan kosten. Een nieuwe kost niet zoveel (100€) maar ik moet er 2 weken op wachten en dat ga ik niet halen denk ik tenzij ik een paar boetes bij elkaar rijd om de spanning op 11 te houden 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.