Voor de tweede keer PAPA !

Home Forum Zeverhoekje Voor de tweede keer PAPA !

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen nacht is mijn zoontje Max de fiere grote broer geworden van zijn zusje Nina!

Mijn vrouw en kersverse dochter stellen het wel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Van harte, geniet er vooral van 😀 D

Eric

Ook van mij een dikke proficiat he.
        Ik ben weer wat laat maar beter laat dan nooit. 😉

Anoniem

Stef, van harte profi aan u en aan de fiere mama! Dat vraag om terug een forumdrink ineen te steken om dat te vieren hé:-)

poficiat met de nieuwe spruit

brengt weer extra leven in het huis

en nu heeft papa ook een eigen knuffel ik zelf heb een zoon 7 en een dochtertje van 8 maanden zoonlief is mama haar knuffel maar dochterlief is papa zijn prive knuffel tje ze kan nog niet veel zeggen maar laat zich wel horen als papa thuis komt ……………………………super

Proficiat met de gezonde baby en een mooie naam hoor !

Sorry voor de late reactie. Ben pas terug van reis.

Greets,
              Rufie.

Allemaal heel hard bedankt voor de leuke reacties!

Een nieuwe Porschiste is geboren 😀

@Dave
                , ja, prachtig kaartje hé, zijn we zelf ook heel blij mee
                Als doopsuiker hebben we dan popcorn en ander snoepgoed genomen, past goed bij het kaartje…

@Luc
                , hele mooie naam hé Luc, mensen met smaak hé 😉

@Cab ’88, inderdaad, dat speelde mee voor de aankoop van de tweede. na de laatste rit was mijn vrouw er over begonnen. Als we met 4 de ritten willen mee rijden als de kinderen groter zijn…
                Voor een derde heb ik idd het probleem dat mijn garage niet groot genoeg is.
                Met de ruimte die jij ter beschikking hebt kan je al aan een hele grote kroost beginnen denken hé.

@Seta Was idd heel vroeg opstaan maar das nog maar het voorproefje hoor!

@Guy
                , Het is inderdaad een hele mooie baby 😀

En nu kruip ik onder de wol, het was wederom een vermoeiende maar fijne dag…

[quote=”911-lover”:386mpzgx][quote=”Kate Mcklusky”:386mpzgx] Als achternaam daarentegen… 😀 twisted: Maar dat kan je niet zomaar veranderen zeker? 8) [/quote]
                  Toch wel hoor 😉 [/quote]
                  Breng haar niet op ideeën Koen! 😆
                  Kost trouwens een zak(ken) vol geld! (voor de naam Porsche)

[quote=”Kate Mcklusky”:1z7l71xf] Als achternaam daarentegen… 😀 twisted: Maar dat kan je niet zomaar veranderen zeker? 8) [/quote]
                    Toch wel hoor 😉

proficiat met jullie baby 😉

[quote=”cabrio’87”:apyzlngm]een dikke proficiat , NINA vind ik persoonlijk ook een mooie naam.

Wie word hier de eerste ouder die zijn dochter “PORSCHE” als naam zal geven ?[/quote]

Mwaah dan vind ik “Kate” toch véééél beter zenne 😛 *Hint hint* 8)

En Porsche als naam voor een dochter… Ik zou daar toch ni blij mee zijn 😛 D twisted: Maar dat kan je niet zomaar veranderen zeker? 8)

gefeliciteerd!

en ik heb/had toevallig ook als naam voor een eventueel dochtertje Nina als mogelijkheid 😉

Dus Stefan, hier rijst nog een leuke vraag: Vanwaar komt de naam Nina die jullie gekozen hebben? 🙂

VAN HARTE!!! 😀

Guy

Doet mij denken aan een leuk nummer van ABBA : Nina, pretty ballerina 8)
                                Oei, ben ik nu oud ? 😳

Porsche als naam? Wel op z’n engels klinkt dat inderdaad wel niet slecht als naam voor een meisje…

PS. Nina was ook naam van een Tornado, zou maar oppassen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.