Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
      • Voor_na1.jpg
      • voor_na2___kopie.jpg
      • Voor_na3___kopie.jpg
      • Voor_na4___kopie.jpg
      • P1020162___kopie.JPG
      • 1kopie.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 472)
      • Na de aangename kennismaking vrijdag, toevallig uw topic tegengekomen vandaag en volledig doorgenomen!
        Een heel dikke proficiat!!! Prachtige wagen! :respekt:

Erg knap!

Mooie fotolocatie ook!

Waiting in vain … :lekker:

Wim

Ook een mooie auto Ruben, en zitten op dit moment ook lichtjes in de stijging. :up:

tuurlijk willen wij fotooooos zien … autofielen als we zijn ❗

Ruim een jaar na oplevering van de restauratie, is het nog steeds volop genieten van elke km.
                  Inmiddels ruim 2000km later doet de wagen het beter dan ooit!

IMG_2208.JPG

Dat de oldtimermicrobe sterk aanwezig is bleek eind vorig jaar maar weer eens, toen ik mezelf een nieuw project aanschaftte… Ditmaal geen Porsche vanwege de enorme prijsstijgingen (ja, ook ik moet passen), maar een Triumph TR3B van 1962. Een auto die al langer tot mijn verbeelding spreekt…
                  Indien gewenst plaats ik ook hier enkele fotootjes van de werken… In dat geval, hoor ik het wel!

Ruben,
                    Knap werk!
                    Uw manier van restaureren zal zich inderdaad onderscheiden van de rest… Proficiat!

Ruben,
                      Prachtig werk!
                      Uw style van restaureren zal nog legendarisch worden,
                      Proficiat.

Knap gedaan!

Dit is dan ook een nagelnieuwe auto! Top en proficiat!

Schitterende voiture, maar de foto’s…. :first: :applaus: :respekt: !

Inmiddels zijn de eerste 300km’s een feit. Wat is het heerlijk om na 2 jaar weer in een oer 911 te kunnen rijden!!

IMG_1942-3-kopie.jpg

IMG_2101-3-kopie.jpg

Voorlopig geen (mooie) foto’s van het interieur.
                                Is ongetwijfeld iets voor later! 🙂

S U B L I E M :applaus: 😯 :applaus:

foto’s van het interieur gemaakt op de shoot?

schitterend. :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 472)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.