Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

  • Maker
    Discussie
  • Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

    Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

    Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

    17Okt. 2007 – 17Jun 2010

    Attachments:
    • Voor_na1.jpg
    • voor_na2___kopie.jpg
    • Voor_na3___kopie.jpg
    • Voor_na4___kopie.jpg
    • P1020162___kopie.JPG
    • 1kopie.jpg
15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 472)
    • [quote=”porsche914orange” post=101582]Ruben, had een 66′ S al die rubberen stootstrips op die stootblokken?
      Volgens mij niet, maar ik kan verkeerd zijn ;)[/quote]

      Deze stootbumpers zijn afkomstig van een ander project en worden gebruikt als pasmodellen. De originele zijn momenteel weg om te herchromeren…

        Voor alle duidelijkheid: Het gaat hier NIET over richtwerk! 🙂
        Foto geeft misschien een fout beeld, maar ik heb geen krachten laten inwerken op de dragende structuur. Heb rechtsboven in de hoek oude schade weggewerkt om zo een mooiere pasvorm te bekomen. Was niet echt nodig, maar nu is het halen van perfectie mogelijk daar het vroeger ‘aanvaardbaar’ zou zijn…

          Ruben ik twijfel zeker niet aan je capaciteiten, daarvoor heb je hier al teveel knappe dingen laten zien :respect2: :respect2:
          Maar persoonlijk zou ik bij dergelijke werken de wagen toch ook op een richtbank zetten 😉

          Wim

            [quote=”RubenB” post=101471]Achterkant krijgt vorm…
            Pasnaden verbeteren m.b.v. ‘hydraulica’…[/quote]

            Vraagje Ruben.
            Heb je dat zo gedaan zonder de vaste punten te borgen van de vaste punten ophanging/carrosserie achter ???

            Of waar ben je precies aan het drukken geweest.

            Niet voor mijn belang, maar voor jou, want er kan dan serieus verandering optreden in de carrosserie.
            Als wij iets moeten drukken of richten gaat hij altijd op de vaste punten op de bank, zodat daar niks aan kan veranderen.

              Ruben, had een 66′ S al die rubberen stootstrips op die stootblokken?
              Volgens mij niet, maar ik kan verkeerd zijn 😉

              PB

                Ruben ‘t begint saai te worden. :happy: :happy: :happy:

                [IMG size=75X75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/greedy.png[/IMG]

                  Achterkant krijgt vorm…
                  Pasnaden verbeteren m.b.v. ‘hydraulica’…
                  We zijn er nog niet helemaal, maar komen er wel!

                  0.1.JPG

                  0.2.JPG

                  0.3.JPG

                    Prachtig werk ,respect voor je gedrevenheid .

                      knap werk , :respekt:

                      PB

                        [IMG size=75×75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Gold/yum.png[/IMG]
                        Smullen die updates van je!

                          :wtf: :respect2: :respect2:

                            Reparatie hoekbumpers (Nog volop bezig! 🙂

                            1_2012-06-28.JPG

                            2_2012-06-28.JPG

                            3_2012-06-28.JPG

                            4_2012-06-28.JPG

                              EEN BOMME :respekt:

                                MEGA… jaloers… 😀 knap!!!

                                  :respekt: heel gaaf 8)

                                15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 472)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.