Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
      • Voor_na1.jpg
      • voor_na2___kopie.jpg
      • Voor_na3___kopie.jpg
      • Voor_na4___kopie.jpg
      • P1020162___kopie.JPG
      • 1kopie.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 472)
      • Wat een prachtig ding! *luv

En nu rijden, rijden, rijden! 😀
        Ik wens je alvast vele plezante, zonnige, en vooral veilige kilometers toe. :up:

GOPR0718.jpg

GOPR0754.jpg

P1120024kopie.jpg

GOPR0762.jpg

Heren,

Weer een eeuwigheid geleden dat ik nogmaals iets van mijzelf laten horen heb.
              Reden: Te druk aan het sleutelen! 🙂

Inmiddels, 3 jaar en 3 maanden later kan ik jullie melden dat Project 911S EINDELIJK afgerond is! Nu volop genieten!!! 😀 :relaxman:

Maak er maar direct een W-vl tour van ! 😀

Is er daar iets speciaals dan? 😀
                  :up:

:happydance:

En daarna inrijden richting West-Vl. :driver:

Hey Kurt, bedankt voor de mooie woorden!
                      Nog enkele weken te gaan en dan kan ook ik wachten op de nummerplaten! 😀

Ben redelijk nieuw hier en dit topic in 1 ruk van pagina 1 tot 34 doorgelezen / genoten.

Nu is het wellicht niet gebruikelijk om hier te vloeken, maar Godverdomme Ruben, wat een zot werk en wat een top top top !!! kar heb je hier getoverd!

Ongelofelijk mooi en super resultaat. Ik wacht op de platen voor mijn 993 van ’95, maar zou “geruster” de weg op gaan met dat “oudje” van ’66… Ik ken “iets” van een auto :loser: , maar wat jij hier vaak met de blote handen verwezenlijkt is meer dan AF. :applaus:

Zullen dit karretje wel eens kunnen bewonderen op een treffen zeker. :driver:

Gegroet,
                        KuRRt

Als basis van de deurpanelen werd gekozen voor een kunstof materiaal. Voor de deurbakken echter werd aluminium om een mal gespannen om zo de originele vorm te bekomen. Vervolgens werd er om deze basis leder gespannen…

Das inderdaad toch altijd de moeite hier ze. :respekt:
                            Kan je misschien iets meer uitleg geven over het gebruik van aluminium? Zal in de toekomst mijn panelen ook nog moeten vervangen vandaar de vraag.

knap werk :first:

Da is knap gedaan man.
                                Marc

Dat ziet er verdorie altijd gelikt uit ! :coolness:
                                  :applaus:

Wim

Ruben :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 472)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.