Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
      • Voor_na1.jpg
      • voor_na2___kopie.jpg
      • Voor_na3___kopie.jpg
      • Voor_na4___kopie.jpg
      • P1020162___kopie.JPG
      • 1kopie.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 472)
      • Ook de deurpanelen zijn inmiddels klaar!
        De originele opbergvakken nagemaakt in aluminium en vervolgens zowel aan de binnen als aan de buitenzijde overtrokken met leder. Hiermee is het voor eens en voor altijd gedaan met kromtrekkende opbergvakken (vocht)! 🙂
        P1110803.JPG

P1110807.JPG

:first: ferm !!

Man man,
            Zojuist het hele projekt nog eens bekeken.
            Binnen zetten stoel ervoor en lekker van genieten

Het interieur krijgt vorm!

– Stoeltjes gerestaureerd (Scharnieren voorzien van nieuwe chroom, nieuwe bussen (speling weggewerkt),…

– Achterzitjes gerestaureerd (originele opstaande ‘kraag’ in ‘paardenhaar’ werd vervangen door aluminium)

– Deurpanelen vernieuwd

– …

Hiermee komt het einde stilaan in zicht!! 😮

Stoelen.jpg

P1110728.JPG

P1110735.JPG

He …verd*mme zeg ! 😐
                Als ik die foto’s van jou negen elf hier zie en ik kijk dan hier in de garage heb ik pressies een wrak staan 😳

Bij deze ben ik officieel jaloers .. “ik wil een Pre impact hebbe !” :hail:

Schitterende combinatie!! :up:

Benieuwd naar het totaal resultaat van dit project !!

it get’s better and better :up:

Ik moet toegeven Cedric, dat ook ik heb zitten twijfelen! 🙂

Vind die pantherprint toch beter passen hoor! 😆 😉

Prachtig resultaat!!!

Inmiddels zijn de stoelframes voorzien van een laag grondverf evenals een laagje hoogglanslak. De opbouw van de stoeltjes is dus een feit!
                          Er werd gekozen voor bordeaux rood leder + Pepita. Een combinatie, die met het Yvoor witte exterieur, een fantastisch resultaat moet geven!!
                          1_2013-12-07.jpg

2_2013-12-07.jpg

Ruben, ik ben sprakeloos :respect2:
                            Ik ben zeker dat ze nooit zo fijn afgewerkt de fabriek verlaten hebben.
                            Als ik zo een juweel zou hebben reed ik niet mee, maar zette hem op een spiegelplaat in mijn salon, zetelje ervoor en :popcorn:

Ooit zou ik hem graag IRL willen bewonderen.

Keep up the perfect work :first:

Man Ruben, petje af !! :respekt: :hail:

:respect2: :respect2: :respect2: Ik wil da ook kunnen 😕 😕 😕

XXX

Verdorie héél knap werk, :respekt: :respekt: :respekt:

[quote=”RubenB” post=150321]
                                    De 911S is van 1966 (modeljaar 1967) en hierbij werden 4.5J Fuchsen aangeboden die werden afgelakt zoals te zien op mijn foto’s. De afwerking is dus wel degelijk origineel… :)[/quote]
                                    Haha.. tuurlijk hoe kon ik er ook aan twijfelen ,maar toch weer wat bij geleerd ..thanks 😉
                                    :up:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 472)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.