Vooroordelen en meer (gesplitst van het gestolen topic)

Home Forum Zeverhoekje Vooroordelen en meer (gesplitst van het gestolen topic)

• Maker
    Discussie
  • [quote=”Cristof”:aap8gzqn]

een mens werkt en droomt zolang van iets en dan gebeurt dit , het is voor zot van te worden ,mijn vader zijn harly werd een tweetal jaren terug ook eens gestolen , die man kroop in zijn bed van verdriet . mensen die zoiets doen hebben geen schrik van het belgische gerecht ,en hebben meestal ook niks wat kan worden afgenomen , lang leve de multiculturele samenleving 👿 👿 👿
    [/quote]

Het is wel zo dat je over buitenlanders anders begint na te denken als je zelf een homejacking achter de rug hebt.

Het is nu éénmaal een statistisch feit dat de meeste misdaden door buitenlanders gedaan worden, daar kan je niet omheen.
    Ik vind alleen dat het gerecht hier in ons apenland vééél te laks is. Mensen die tegen een strengere aanpak zijn, hebben nog nooit een homejacking of andere misdaad meegemaakt, pas de regels van hun land van herkomst toe (stuur ze zonder pardon naar een plaatselijke gevangenis en stel een team samen dat in die landen gaat controleren of ze wel volgens hun regels gestraft worden en de straf volledig uitzitten).

Ik heb er geen moeite mee wat cristof geschreven heeft, zelf weet ik ook wel dat er (gelukkig) verschillende buitenlanders geïntegreerd zijn dat ze niet allemaal zo zijn maar jammer genoeg veel te weinig (heb zelf ook een goede kameraad van Turkse afkomst).
    Je moet tussen de regels van zo’n teksten lezen dat er wel goede mensen tussen zitten. Iedereen is altijd zo snel op zijn teen getrapt als zoiets gezegd of geschreven wordt, gewoon je gezond verstand gebruiken. Dit is iets waar de teletubbies (politiekers) véél te véél aandacht mee krijgen…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Anoniem

voor ne p beginne met de vinger….. 8)
      Ik ben mark “de beul” met 986 …..vandaar mark986…. 😆 😈 👿 😈 😉

maar alleen als het om een P’tje gaat hé….

Zou leuk zijn als ze terug lijfstraffen zouden invoeren.
        1 vinger eraf per gestolen goed 😈

De meesten van die beesten beseffen ook niet dat sommige voorwerpen niet alleen een financiële waarde maar ook emotionele waarde hebben, zeker als je er zelf lang aan gewerkt of voor gewerkt hebt.
        Hopelijk vinden ze de wagen nog in redelijke staat terug. Ze weten precies toch al dat het een Nederlandse bende is volgens het artikel.

En echte schande is het go 😈 👿 dju. ze meosten die daders hun ^poten af kappen.

[quote=”ppp 356″:1bz4pjmd]Hoeveel waarheid er ook inzit, je stoot de mensen tegen de borst die er niets mee te maken hebben 🙄 🙄 [/quote]

Dat is inderdaad het nadeel in de huidige samenleving, je zou denken dat de meesten hun gezond verstand gebruiken en mee evolueren met de moderne samenleving als ze zoiets lezen of horen en correct interpreteren maar er zijn er teveel die onverdraagzaam zijn en voor alles op hun paard kruipen ook al gaat het niet over hun. Laatste tijd staan kranten er vol van van allerlei zaken die uit de hand lopen omdat iemand iets zou gezegd hebben of iets gezien hebben, verdraagzaamheid werkt wel in 2 richtingen hé. Dan denk ik altijd: de kleine kinderen zijn weer ruzie aan het maken 🙄 .

Gewoon niets van aantrekken, behoor je tot de groep en je weet dat jij zo niet bent, who cares… Ik zou trots zijn dat men het niet over jou kan hebben…

euh… over wat ging dit topic alweer ? 🙄

Heb zelf samen met mijn voltallig gezin ‘s nachts al oog in oog gestaan met een geweersloop.

Ondanks dat zal ik NOOIT zulke veralgemenende uitspraken doen.
                Net zoiets als alle jeugd is lui, oude mensen kunnen niet met een wagen rijden, iemand die ‘s nachts een ongeval heeft zal wel gedronken hebben enz.

Hoeveel waarheid er ook inzit, je stoot de mensen tegen de borst die er niets mee te maken hebben 🙄 🙄

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.