- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 april 2007 om 10:01
[quote=”Cristof”:aap8gzqn]
een mens werkt en droomt zolang van iets en dan gebeurt dit , het is voor zot van te worden ,mijn vader zijn harly werd een tweetal jaren terug ook eens gestolen , die man kroop in zijn bed van verdriet . mensen die zoiets doen hebben geen schrik van het belgische gerecht ,en hebben meestal ook niks wat kan worden afgenomen , lang leve de multiculturele samenleving 👿 👿 👿
[/quote]Het is wel zo dat je over buitenlanders anders begint na te denken als je zelf een homejacking achter de rug hebt.
Het is nu éénmaal een statistisch feit dat de meeste misdaden door buitenlanders gedaan worden, daar kan je niet omheen.
Ik vind alleen dat het gerecht hier in ons apenland vééél te laks is. Mensen die tegen een strengere aanpak zijn, hebben nog nooit een homejacking of andere misdaad meegemaakt, pas de regels van hun land van herkomst toe (stuur ze zonder pardon naar een plaatselijke gevangenis en stel een team samen dat in die landen gaat controleren of ze wel volgens hun regels gestraft worden en de straf volledig uitzitten).Ik heb er geen moeite mee wat cristof geschreven heeft, zelf weet ik ook wel dat er (gelukkig) verschillende buitenlanders geïntegreerd zijn dat ze niet allemaal zo zijn maar jammer genoeg veel te weinig (heb zelf ook een goede kameraad van Turkse afkomst).
Je moet tussen de regels van zo’n teksten lezen dat er wel goede mensen tussen zitten. Iedereen is altijd zo snel op zijn teen getrapt als zoiets gezegd of geschreven wordt, gewoon je gezond verstand gebruiken. Dit is iets waar de teletubbies (politiekers) véél te véél aandacht mee krijgen…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.