voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen , ik ben Richard.momenteel in bezit van een cabrio Carrera 4 uit “99, hiervoor al een 3.2 uit “84 gehad en een boxster.
    hoop en verwacht hier wel wat bekende tegen te komen

gr

en mijn oude 3.2

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Een cabrio is cool maar met hard top vind ik hem nog strakker ,mooie auto :coolness:

Maar je had die prachtige 3.2 moeten bijhouden :lekker:

Welkom 😉

Ps: Had ik al vernoemd dat ik een hekel aan taxen heb 😐

en maar even de winterjas aangetrokken en wat lager gezet

ps vlekjes op de zijkant zaten op de lens van camera 😀

Welkom Richard op dit forum.
          Hopelijk nog een paar mooie nazomerdagen.
          Mooie cabrio trouwens je “oude” mocht er ook zijn.
          Sukses met de P

Welkom Richard op dit forum.
            Hopelijk nog een paar mooie nazomerdagen.
            Mooie cabrio trouwens je “oude” mocht er ook zijn.
            Sukses met de P

XXX

Welkom Richard. Was trouwens een mooie 3, 2 :music:

dank ,voor het onthaal .Jollie,lees net een ander bericht van je ,ik wil je veel sterkte wensen en hoop op een voorspoedig herstel.Ze kunnen veel tegenwoordig op dat gebied ,been there

Welkom :drink:

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum :applaus: .

Welkom en veel leesplezier 😀

Wim

Je komt hier zo maar niet binnen hoor Richard, controle is hier strenger dan in Nederland, ook met de open grenzen. :happy:

Is alleen bij de eerste 3 replies die je doet (die moeten ook goedgekeurd worden door ons, vandaar dat het soms wat langer duurde alvorens je ze zag verschijnen) 😉

dankjewel, ik zeg proost (dit was even een test reply om te zien of het weg is 😉

Dat zou nu moeten gedaan zijn :up:
                              Welkom trouwens!! :drink:

hahahaha,

wel vervelend iedere keer die code te moeten typen om wat te posten zeg

Wim

Hoi makker, en het werd eens tijd je hier aan te melden.

En zeuren of mauwen doen ze hier gelukkig niet zoveel, zolang je maar niks schrijft over de taxen….hahahahaha

:relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.