Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie
  • Bij deze stel ik mij graag even voor!
    Zelf verkoper in de vrachtwagenwereld en actief in bijberoep als polisher van wagens ( uit de hand gelopen hobby).

Ikzelf heb als goed-weer-weekend-warrior een 997 carbio.
    Graag zou ik hier een 944 Turbo aan toevoegen.
    Dit is de huidige zoektocht..( al is de zoektocht meestal het leukste deel van het verhaal)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Bedankt voor de lofreacties!

Ik kan melden dat binnen een weekje fotos van 944 Turbo ook zullen volgen.
      Was er al maanden mee bezig, maar kogel deze ochtend eindelijk door de kerk en 100% origineel exemplaar gevonden.
      Wel wat werk aan door stil te staan: pompje koppeling, nieuwe banden, leidingen aan vacuümpomp,… maw een project voor komende herfst en winter.

+1. Ik ben echt wel benieuwd naar die camions!

Mooie wagen , maar geen vrachtwagen.
          Zo kan ik het ook 😆

welkom, heel mooie wagen!!

Mooie wagen, proficiat :applaus:

Super en wees welkom!

yep, sluit ik mij bij aan……, mooie keuze en mooie velgen :up: :up:

Inderdaad een hele mooie kleurencombinatie en mooie velgen!!! :first: :first: :first:

Heel knap! :up:

image.jpeg

WELKOM ❗ … en als er nog niemand naar foto’s gevraagd heeft, bij deze

Wees welgekomen!

Welkon en inderdaad ook hier zien we graag fotos. Als je de 997 voor de vrachtwagen zet geloven we je volledig verhaal, anders niet!! :happy: :happy: :happy:

@hioctane… AKK idd goed doorstaan! straf dat je dat nog wist. Echter is het IMS niet onderzocht…
                                Forumsponsor van beurden stelde mij echter gerust in de zin dat “IMS-falen” vooral een internetverhaal is en in de praktijk eerder zeldzaam is.

welkom 😀 heb je toevallig ook een foto van de 997 ? 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.