Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie

• Tom

Dag Allemaal,

Ik ben Tom en nieuw op dit forum. Al enige jaren trotse eigenaar van een 911T uit ’70. Zoals de meeste onder jullie hier een echte porsche fanaat en dan specifiek van de luchtgekoelde versies.
      Ik hoop heel wat ervaringen met jullie te kunnen uitwisselen!

Groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • super P!, klassebak en super kleur. Je gaat hem zeker weten terug te vinden tussen de andere P’s :respect2:

Mooie P! Welkom!

En Ducati is nu ook familie van Porsche !

PB

[quote=”Mushroom” post=94910]Tut tut, watergekoeld is sowieso “een valse” :first:[/quote]

Ach, eens moet je je designfout toegeven en een nieuwe weg in slaan. :mrgreen:
              Ik rij immers ook de über Ducati Monster, een watergekoelde S4. :first:

XXX

Hey Tom, toffe kleur.
                Vorig weekend in Breda geweest en tussen de 300+ Porsches stonden er niet veel in deze kleur, top!
                :relaxman: :relaxman:

Welkom hier :drink:

Welkom Tom.

prachtige P heb je :respekt:

Knappe en authentieke P….

Welkom Tom, mooie 911 heb je daar! :applaus:

Er zijn nog wel meer modellen die een blauwtje hebben gelopen…

Van harte welkom hier Tom

[quote=”Mushroom” post=94905]1 van elk hé? Een 911 en een 912 :mrgreen:[/quote]

Euhm ……… 🙄 ………… je vergeet wel een 968CS hé 😈
                            En als watergekoeld fout is , is die met die kever Flat4 ook vals :engeltje:

Tut tut, watergekoeld is sowieso “een valse” :first:

PB

Nee da’s waar een Boxster is immers een 6cilinder. :mrgreen:

Hoezo, dat van mij is toch geen Boxster? :sarcastisch :happy:

PB

Ohja nu je het zegt, dit is een échte. :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.