- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 april 2013 om 15:57
Beste Porsche liefhebbers,
Na reeds een 4-tal jaar mee gelezen te hebben op dit zeer informatieve forum, wordt het stilaan tijd om me ook even voor te stellen. Mijn naam is David en ik ben woonachtig in Vlaams Brabant.
De Porsche microbe zit reeds van kleins af in mij en deze begon zo hard te kriebelen dat er dringend iets aan moest gebeuren.
Het werd een specifieke zoektocht naar een 964 cabrio. En het lange zoeken van ongeveer anderhalf jaar werd beloond met… jawel, een 964 cabrio, zwarte koetswerkkleur en algemeen in goede staat. 😀
Ondertussen mag ik me reeds iets meer dan 2 jaar toevoegen aan de lijst van de fiere Porsche bezitters.Het is de bedoeling om in de toekomst aan een aantal uitstapjes deel te nemen zodat ik eindelijk een gezicht kan kleven op al de PFB gebruikers.
Aangezien ik hier toch al een aantal jaren het forum volg, ken ik de regel in het topic ‘Stel jezelf even voor’… dus onderstaand een foto van m’n wagen. 😆
Groeten,
David
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.