Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie

• David
    Deelnemer

Beste Porsche liefhebbers,

Na reeds een 4-tal jaar mee gelezen te hebben op dit zeer informatieve forum, wordt het stilaan tijd om me ook even voor te stellen. Mijn naam is David en ik ben woonachtig in Vlaams Brabant.

De Porsche microbe zit reeds van kleins af in mij en deze begon zo hard te kriebelen dat er dringend iets aan moest gebeuren.

Het werd een specifieke zoektocht naar een 964 cabrio. En het lange zoeken van ongeveer anderhalf jaar werd beloond met… jawel, een 964 cabrio, zwarte koetswerkkleur en algemeen in goede staat. 😀
      Ondertussen mag ik me reeds iets meer dan 2 jaar toevoegen aan de lijst van de fiere Porsche bezitters.

Het is de bedoeling om in de toekomst aan een aantal uitstapjes deel te nemen zodat ik eindelijk een gezicht kan kleven op al de PFB gebruikers.

Aangezien ik hier toch al een aantal jaren het forum volg, ken ik de regel in het topic ‘Stel jezelf even voor’… dus onderstaand een foto van m’n wagen. 😆

Groeten,
      David

01.jpg

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • S2

Heel mooie cabrio!!

Maar is dat een 993 kap die erop zit? Want de opbouw van een 964 kap is toch verschillend, of zie ik het mis? (vind deze kap in elk geval veel knapper 🙂 )

Wim

Welkom david, en nu maar hopen op een mooie zomer.
          En je hebt een van de mooiste Porsches die ze ooit gemaakt hebben, en dat zijn de klassieke cabrio’s. :coolness:

welkom en leuke voorstelling, en een knappe 964 :up:

welkom
              mooie blinkende porshe :applaus:

welkom
                mooie auto
                het worden er steeds meer hier op het forum
                :drink: :driver:

prachtige foto’s, je hebt talent, van die eerste kan je een poster maken

Welgekomen, vanwege ook een David uit vlaams brabant 😉

Persoonlijk vind ik de velgen ook super… het zijn dan wel geen 3-delige, maar ze staan er mooi onder.
                      Onderstaand nog een paar foto’s…

02.jpg

03.jpg

04.JPG

Heel mooi!!! Die velgen zijn top!!

Beste voorstelling ooit!! :respekt:
                          Beste velgen voor op een 964!! :respekt:

Die gezichten irl kan nogal tegenvallen hoor, best niet teveel verwachten 😉 :sarcastisch :mrgreen:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.