Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie

• Damien
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik ben Damien 31 jaar en woon in regio Diksmuide. Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met porsche 19 jaar geleden toen mijn nonkel zijn 1ste porsche ging kopen. Een witte 911 3.0 denk ik… Hij was toen 30 jaar en nu 19 jaar later rijdt hij nog steeds met porsche. Telkens hij een nieuwe porsche ging kopen mocht ik eens een ritje maken ,wat mij telkens meer zin deed krijgen om mijn eigen porsche te kopen.
      Een dikke maand geleden heb ik de knoop eindelijk doorgehakt en ben ik ervoor gegaan! Eindelijk was het zover…
      Toeval wil dat het ook een witte porsche is ,het is een 996 geworden van 2000 met tiptronic. Buitenkant is omgebouwd naar de gt3 rs en er zitten nogal wat opties op zoals: xenon ,cruise control ,alcantara dakhemel ,gps ,… Er zitten ook techart velgen onder en een kw v3 schroefkit
      Ik post later wel nog meer foto’s
      Grtz gdog

[URL=http://s1328.photobucket.com/user/Gdog_4/media/imagejpg1_zps4a39a210.jpg.html][IMG]http://i1328.photobucket.com/albums/w527/Gdog_4/imagejpg1_zps4a39a210.jpg[/IMG][/URL]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
      • [quote=”S2″ post=193374]Toch zowel bestuurder als passagier hé? Anders ziet het er zo raar uit.

Bestuurdersstoel blinkt wel nogal, dus even goed poetsen met onderhoudsproduct voor leder (bvb. Auto finesse Hide Cleanser + Auto Finesse Hide Conditioner).

Maar wel een knappe upgrade!![/quote]

Ja ,beide stoelen zijn veranderd 😀 en k’ben van plan om de nieuwe stoelen eens met de colourlock producten te behandelen.
        Betere foto’s maak ik later eens als het beter weer is.

S2

Toch zowel bestuurder als passagier hé? Anders ziet het er zo raar uit.

Bestuurdersstoel blinkt wel nogal, dus even goed poetsen met onderhoudsproduct voor leder (bvb. Auto finesse Hide Cleanser + Auto Finesse Hide Conditioner).

Maar wel een knappe upgrade!!

:up:

image_2015-01-11.jpg

image_2015-01-11-2.jpg
              Vandaag enkele veranderingen gedaan aan de 996!
              De turbo stoelen geplaatst
              En de spiegelkappen in het carbon gewrapt.
              Het zijn maar iphonepics maar zo krijgen jullie tich een beeld van het resultaat te zien.

zo’n honingraat roostering in de luchthappers is het volgende winterprojectje voor de mijne :coolness:

[quote=”stijnG” post=185730]mooi!!!!
                  Indien zin in een ritje, let me know…….(Diksmuide – Koksijde)[/quote]

Stijn ik laat je nog iets weten moest het eens passen. Zou wel eens tof kunnen zijn! Ik ben woensdag in Koksijde geweest ermee 😉

Bumperlip zit er eindelijk onder :lekker:

[URL=http://s1328.photobucket.com/user/Gdog_4/media/imagejpg1_zpseb415084.jpg.html][IMG]http://i1328.photobucket.com/albums/w527/Gdog_4/imagejpg1_zpseb415084.jpg[/IMG][/URL]

[quote=”SKeijmel” post=185458]Welkom leuke 996! Welk blok ligt er in en hoeveel pk ?[/quote]

Het is een 3.4 met 300pk

Welkom leuke 996! Welk blok ligt er in en hoeveel pk ?

Ik denk dat ik toch binnenkort de tech art velgen zal proberen te verkopen… Heb wat anders op het oog 😉

Ik vind zwarte wielen ook super (ben misschien wel bevooroordeeld), maar het moet wel op de juiste wagen staan. Op een witte – racy – auto zoals deze past het super. Zet het op een meer klassieke uitvoering en dan staat het inderdaad niet knap.

Groot voordeel; auto ziet er minder snel vuil uit 🙂

Zwarte velgen fout? Ik weet nog zo niet… Laat je niet misleiden door één foto.

Hier is een Boxster 981 met mat zwarte 20″ velgen van eta beta:

etabeta_black_matte.jpg

Staan bij mij als 1ste keuze voor de wintervelgen, maar dan 19″.

Ik vind de rode wielen het best bij de auto passen…zwart zeker niet….velgen moeten opvallen en niet weggemoffelt worden in een donker gat

black rims are out; ze geven een witte twee diepe holle zwarte wielkasten. de gouden wielen zetten de auto stevig op z’n poten zoals het hoort.
                                  bovendien zijn deze een fijne knipoog naar de racerij als je toch al een dubbele achterspoiler hebt.

ik zou hem laten zoals hij is, die zwarte velgen steken mooi af, denk dat je die andere kleur (goud) vlug zal beu zijn, but you’re the boss :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.