Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Verschillende onder ons hebben een uitnodiging gekregen voor de voorstelling van de nieuwe 911 (type 991) op zaterdag 3 december 2011 .
      Er zijn ook uitnodigingen verstuurd voor donderdag en vrijdag .
      Ik zelf en nog enkele forumleden zullen bij Carrera Motors aanwezig zijn op Zaterdag 3 december om 16.00 u .
      Degene die een uitnodiging hebben gekregen en samen willen gaan laten maar iets weten .

Op basis van welke criteria men een uitnodiging heeft gezonden kan ik niet beantwoorden .Er staat wel in dat de uitnodiging geldt voor max 2 personen .
      Ik vrees dat we moeilijk mensen kunnen meenemen die geen uitnodiging hebben bekomen . 🙁 Tenzij ze persoonlijk contact opnemen met een Dealer of met CM .

@administrator of de mod’s ,misschien kan er een menu 991 aangemaakt worden .

Aanwezig :Reys
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
      • Ik zal er zaterdag ook bij zijn om een paar plaatjes te schieten van de nieuwe P (en al het ander aanwezig lekkers) 😈

Met dank aan JP voor de uitnodiging!! 😀

Ik hoop vrijdag vrij te hebben zodat ik dan met Jorgen mee naar Verellen kan gaan .
          Als het dan mooi weer is kan de P misschien nog eens een laatste keer dit jaar buiten komen ( is al weer enkele maanden geleden)

Awel, ik lag deze morgen in mijn bed nog wat te snoozen denkende aan vandaag en ineens flitste die topictitel door mijn hoofd… 😆
            ‘t Zal nog een weekje wachten worden 😉

Mushroom schrijft:

Wij komen morgen ook rond 16uur naar CM 8)

Morgen? Uwen agenda zit in de knoop, je zal nog een weekje moeten wachten (zoals de kinderen op de Sint 😆 )

Anoniem

Glad vergeten mijn komst te melden 😕 Ga dat sebiet eens doen se, zien wat voor antwoord ik zal krijgen?

Anoniem

@ snoer, hier van’t zelfde. Of ze inviteren nu extra mensen de donderdag of ze zijn daar grandioos hun standaardmails door elkaar aan’t draaien…
                  Ik ga ook de zaterdag maar als’t iets dichter was geweest stond ik daar de donderdag ook ze… 8)

Wij komen morgen ook rond 16uur naar CM 8)

heb nu woensdag uitnodiging gekregen ,één dag te laat,had tot dinsdag tijd om te bevestigen of we kwamen,helaas kunnen we niet,zitten al vroeg met vrienden op bezoek
                      Ben daar donderdag geweest voor klein onderhoud en nog wat bijhorende onderdelen die moesten vervangen worden,goed rond gekeken maar nog geen 991 gespot 😛

Nee nee er staat latem zie maar eens .
                        ( 🙄 We hebben uw inschrijving voor de voorstelling in avant-première van de nieuwe Porsche 911 Carrera op 1 december 2011 te Sint-Martens-Latem goed ontvangen.
                        U bent van harte welkom vanaf 19u00.

Met vriendelijke groeten,
                        Philippe De Craene en het hele Carrera Motors Porsche Centre East-Flanders team.)

de eerste is de officiele voorstelling in brussel… misschien ben je daar uitgenodigd?

oei ik zie het nu pas er staat ook nog 1 december ,en dat terwijl ik ingetekend heb voor zaterdag 3 december 16u .Ik ga op 3 dec met de forum leden hoor . 😆

Ik heb vandaag deze mail gekregen
                              (We hebben uw inschrijving voor de voorstelling in avant-première van de nieuwe Porsche 911 Carrera op 1 december 2011 te Sint-Martens-Latem goed ontvangen.
                              U bent van harte welkom vanaf 19u00.)

Met vriendelijke groeten,
                              Philippe De Craene en het hele Carrera Motors Porsche Centre East-Flanders team

Ik begrijp niet waarom er dan op de uitnodiging open tot 17u staat en ik daarom er 16u opgezet heb dat ik kwam .
                              Ik trek het me niet aan en zal er om 16 u zijn samen met de andere forumers 😳

Anoniem

@Porsche914 ,als ze je verzmaling porsche’s gaan zien krijg je zelf een uitnodiging voor donderdag . 😉 😉

Anoniem

porsche914orange schrijft:

Zou ik met uitnodiging van RS ook binnen mogen bij CM ?

Ik denk zelfs dat ze blij gaan zijn! Klantje afsnoepen gaan ze denken.. 😆

porsche914orange schrijft:

Zou ik met uitnodiging van RS ook binnen mogen bij CM ?

:mrgreen: 😐 🙄

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.