Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Verschillende onder ons hebben een uitnodiging gekregen voor de voorstelling van de nieuwe 911 (type 991) op zaterdag 3 december 2011 .
      Er zijn ook uitnodigingen verstuurd voor donderdag en vrijdag .
      Ik zelf en nog enkele forumleden zullen bij Carrera Motors aanwezig zijn op Zaterdag 3 december om 16.00 u .
      Degene die een uitnodiging hebben gekregen en samen willen gaan laten maar iets weten .

Op basis van welke criteria men een uitnodiging heeft gezonden kan ik niet beantwoorden .Er staat wel in dat de uitnodiging geldt voor max 2 personen .
      Ik vrees dat we moeilijk mensen kunnen meenemen die geen uitnodiging hebben bekomen . 🙁 Tenzij ze persoonlijk contact opnemen met een Dealer of met CM .

@administrator of de mod’s ,misschien kan er een menu 991 aangemaakt worden .

Aanwezig :Reys
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
      • Zou ik met uitnodiging van RS ook binnen mogen bij CM ?

Jammer genoeg ga ik wel naar de 991 kijken en nadien iets drinken en eventueel iets eten samen met de vrouw 😈 😆 😀 we maken er een leuke uitstap van .

Anoniem

Heb jammer genoeg enkel tijd voor een drankje Bart, ben ‘s avonds bezet.
            Philippe, als je wil laat maar iets weten.
            Lijkt wel het ‘jammer genoeg’ topic 😆

Ben jammer genoeg in het buitenland in deze periode 🙁

Heb jammer genoeg ook geen uitnodiging, zou er anders wel eens een plaatje van willen schieten.

Ook al zal ik ze nadien meer dan genoeg in het straatbeeld zien. 8)

Anoniem

Indien er interesse is kunnen we daarna samen iets gaan eten .
                  We gaan Luc niet extra belasten maar kan met ons mee gaan eten of drinken ,vertellen we hem wel onze pro en contra’s over de 991 .

Laat maar weten ,wie aanwezig zal zijn en wie wil meegaan .
                  Funny

Anoniem

lijste invullen dan: aanwezig +/- 16h00

– Reys (als er die dag plots geen klant zich koning waant!)

Heel graag, maar ja, veel kan ik daar eigenlijk niet gaan doen hé?
                      Ik zou vooral gaan om daarna ne pannenkoek te gaan eten bij de Luc, voor ons houdt die wel wat langer open 😛
                      Wie gaat er van ‘t forum hier naar CM?

En Reys, alvast bedankt voor de invitatie 🙂
                      Als er nen hoop van’t forum gaan kom ik ook eens af natuurlijk 😉

Anoniem

Mushroom schrijft:

Anders kunde naar de voorstelling gaan van de 991 en daarna bij de Luc een pannekoekje gaan eten… 😈
                        Ik zeg maar iets hé?
                        Ik ben niet gewenst bij Porsche, maar ik kan wel ne pannekoek gaan eten 😉

Goesting om naar CM te gaan Bart? Kan geregeld worden :wink:[b]
                        luc993cabrio schrijft:[/b]

Haha, duw het er nog een beetje dieper in da ik moet werken 🙁 😡 🙁
                        Ge gaat toch niet te lang mogen kwijlen boven diene 991 als ge nog een pannekoekske wilt eten bij mij, sluit om 18u 😆 😆 😆

Open blijven Luc! Warm Uw panneke al maar op 😀

Mushroom schrijft:

Anders kunde naar de voorstelling gaan van de 991 en daarna bij de Luc een pannekoekje gaan eten… 😈
                          Ik zeg maar iets hé?

Haha, duw het er nog een beetje dieper in da ik moet werken 🙁 😡 🙁
                          Ge gaat toch niet te lang mogen kwijlen boven diene 991 als ge nog een pannekoekske wilt eten bij mij, sluit om 18u 😆 😆 😆

Ik heb ook mijn uitnodiging gekregen van Carrera Motors op zaterdag.
                            Ik ga toch eens een kijkje nemen denk ik 8)

ik ga zaterdag 3 december tot bij verellen eens een kijkje nemen 😀

Anoniem

Normaal zou de 991 cabrio er in maart al aankomen .

ik wacht nog een paar weken tot deze 991 cabrio in de showroom staat 😯 8) 😆
                                  hij staat al op de homepage van http://www.porsche.de

[IMG]http://img266.imageshack.us/img266/2221/991cabrormal.jpg[/IMG]

Ik zeg maar iets hé?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.