Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling 991 bij Carrera Motors op zat 3 decem

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Verschillende onder ons hebben een uitnodiging gekregen voor de voorstelling van de nieuwe 911 (type 991) op zaterdag 3 december 2011 .
      Er zijn ook uitnodigingen verstuurd voor donderdag en vrijdag .
      Ik zelf en nog enkele forumleden zullen bij Carrera Motors aanwezig zijn op Zaterdag 3 december om 16.00 u .
      Degene die een uitnodiging hebben gekregen en samen willen gaan laten maar iets weten .

Op basis van welke criteria men een uitnodiging heeft gezonden kan ik niet beantwoorden .Er staat wel in dat de uitnodiging geldt voor max 2 personen .
      Ik vrees dat we moeilijk mensen kunnen meenemen die geen uitnodiging hebben bekomen . 🙁 Tenzij ze persoonlijk contact opnemen met een Dealer of met CM .

@administrator of de mod’s ,misschien kan er een menu 991 aangemaakt worden .

Aanwezig :Reys
      Funny

7 reacties aan het bekijken - 106 tot 112 (van in totaal 112)
    • Anoniem

Wil je die 991 in alle rust kunnen bekijken ga je best de week erna, een fruitsapken zal je dan ook wel krijgen hoor 😉
        Dus zaterdag 16h00 ter plaatse!

Bart, dat helpt bij mij al niet meer… ben al verloren voor de maatschappij 😉

Anoniem

Als ze bij ons zeggen dat ze naar Geel gaan dan weten we hoe laat het is . :wink 😉 😉 😉 :

Ik ga zaterdag naar Geel

Anoniem

Natuurlijk geen garantie maar de vorige keer dat ik naar een voorstellling op uitnodiging ging werd er niet naar naam of uitnodiging gevraagd bij het binnenkomen…. 😉

Anoniem

@Rocco ,kan je je route niet omleiden via St-Martens-Latem .

Ze gaan ons daar graag zien komen ,we gaan de boel eens sluiten .We zullen de bus naar huis mogen nemen 😉 of anders moet ik weer Bob zijn 🙁 .

al dat geleuter over de nieuwe 991, ‘t zijn hier precies kleine kinderen die naar sinterklaas gaan kijken … verdomme ‘k zal weer moeten werken en sinterklaas heeft mij geen kaarten opgestuurd miljaardedjjjuuuu 😆 😆 😉 😉

7 reacties aan het bekijken - 106 tot 112 (van in totaal 112)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.