Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een uitnodiging gekregen van Carrera Motors voor de voorstelling van de nieuwe Boxster op donderdag 3 mei om 19u30 .
    Zijn er nog forumleden die er naartoe gaan op die bewuste avond .We kunnen samen gaan en daarna nog iets gaan eten en of drinken .
    Groeten Funny

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 113)
    • stond in Dinslaken ook

Attachments:
      • PorschetreffenDinslaken2012206.JPG
      • PorschetreffenDinslaken2012208.JPG

Tof dat je erbij bent Pascal .Ik geef het door aan het restaurant .

Hey mannen, ik ga ook afkomen … Om te eten dan, … Mijn winkel is normaal maar tot 17u open op zaterdag maar aangezien het “Topdag” is in Aalst, wordt het zeker later. Vermoedelijk 18u30 maar ik bel Funny wel even om te horen waar jullie zitten op dat moment.
          En manne, reklame mag hier misschien niet 😈 maar bij deze toch even melden dat zaterdag 5mei alle zonnebrillen (ook Porsche Design) aan -20% staan :censored: :relaxman: Nu alleen nog zon :relaxman:

Sorry Funny ik had het verwisseld met de bonte koe in de Pinte . 😳

Kon het niet laten ,vanavond al eens gaan kijken naar de nieuwe boxster .
              Zoals de foto’s al lieten vermoeden ,hij ziet er heel goed uit .Volwassen geworden .

voor ons is diene os goed :lekker: en daarna pinten 😕 😛

[quote=”Rufie” post=96759]Kom maar af Kenny :relaxman:

Waar zit onze funny eigenlijk ? Zou restaurant al ok zijn ?

We zullen hier ook maar lijstje vervolledigen zeker, dan weet funny voor hoeveel hij moet reserveren.

1. Rufie 1 persoon
                  2. Snoer 2 pers
                  3. Zwarte pijl 2 pers
                  4. Funny 2 pers
                  5.Nog 2 porsche liefhebbers die meekomen ,al Porsche rijden maar nog niet aangemeld zijn op het forum.
                  6. KDC 1 pers ?
                  …[/quote]
                  idd 1 pers 😉

Hierbij het restaurant gereserveerd ,zaterdag om 19u30 worden we verwacht in Restaurant de Bonte Os te Sint-Martens-Leerne ,Leernsesteenweg 234 te 9800 Sint-Martens-Leerne (Deinze).
                    Voor de mensen die iets later komen ,op de snelweg E40 nemen jullie de afrit Drongen (Gent west) en volgen jullie richting Deinze .Het restaurant is gelegen op ongeveer 4 km van de afrit .
                    @snoer ok voor de Bonte Os maar niet in de Pinte . 😳 Pinten kunnen we nadien nog gaan drinken 😉 .

Voor mij is de bonte os in de Pinte ok Funny :applaus: :drink:

Voila hier is Funny terug .Had eventjes andere katten te geselen 🙄
                        Iemand ,of Snoer of Alain voorkeur voor een bepaald restaurant ? Anders ga ik morgen reserveren in Restaurant De Bonte Os .
                        Kenny en Cedric welkom .
                        Voor de gene die kunnen ,spreken we af rond 17 u bij Carrera Motors .De anderen komen maar later naar Cm .Het restaurant reserveer ik tegen 19u30 .
                        Morgen ,als het Ok is voor de reservatie laat ik jullie het adres weten .Kenny en Cedric ik pm jullie mijn gsm nummer en jullie laten maar weten wanneer jullie er zijn of waar wij dan zitten .

Ik ga ook mee, enkel eten dus :drink:

Kom maar af Kenny :relaxman:

Waar zit onze funny eigenlijk ? Zou restaurant al ok zijn ?

We zullen hier ook maar lijstje vervolledigen zeker, dan weet funny voor hoeveel hij moet reserveren.

1. Rufie 1 persoon
                            2. Snoer 2 pers
                            3. Zwarte pijl 2 pers
                            4. Funny 2 pers
                            5.Nog 2 porsche liefhebbers die meekomen ,al Porsche rijden maar nog niet aangemeld zijn op het forum.
                            6. KDC 1 pers ?

Moet zaterdag in Brussel zijn, dus zou in het terug keren (ts 17u-18u) kunnen stoppen bij CM,zal dan wel niet met de P zijn 😳
                              En daarna iets gaan eten, zie het eigenlijk ook wel zitten :drink:

maar als ge langs carrefour sint denijs passeerd claxoneer of zwaai maar es hé gaste ik loop der in het rood rond als bewakingsagent :p

ik mag werken tot 20.30 dus ja kzal in de loop van volgende week es gaan kijken op mijn gemak :p
                                  had wel graag meegeweest om te gaan eten verdikke :p

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.