Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een uitnodiging gekregen van Carrera Motors voor de voorstelling van de nieuwe Boxster op donderdag 3 mei om 19u30 .
    Zijn er nog forumleden die er naartoe gaan op die bewuste avond .We kunnen samen gaan en daarna nog iets gaan eten en of drinken .
    Groeten Funny

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
    • Count me in heren!
      Kwam zonet uit de Wok Dynasty buitengerold; ‘t was weer lekker. :first:
      Zal (hopelijks) mijn eerste sortie zijn met de 911 want… vandaag de plakken gaan aanvragen!

dus ik ga een apero gaan drinken bij Stefanie in de 3 sleutels :drink: terwijl jullie bij CM zijn; daarna kom ik iets mee eten.

Eventueel de Bonte Os ,Bistro Passe-Vite,vorige keer zijn we naar ‘d Ouwe hoeve geweest maar vrees door ons uitbundigheid dat ze ons daar liever niet meer zien . 😉

Laat ons hier het lijstje eens maken wie meet gaat eten op 5 mei na bezoek CM.

Funny, heb je al een idee waar ? Suggestie kan zijn Wok Dynasty, maar is riksy, want er zijn altijd mensen die geen Aziatisch lusten…

1. Rufie 2 personen.

Yep 🙂

Niemand die naar porsche antwerpen gaat? De happening is niet in het porsche center maar in hangar 26. Daar was ook de voorstelling vd panamera.

wij gaan ook mee :lekker:

oki doki :applaus:

Inderdaad Snoer ,ik ga op 3 mei nog eens vragen wie er mee wil op Zaterdag 5 mei , dan reserveer ik wel iets 😉 .

Ja Rufie en Funny best een restaurant reserveren voor die zaterdag avond want anders zal dit niet goed komen denk ik :relaxman: Misschien lijstje maken wie er allemaal mee gaat eten :drink: om dan iets te kunnen reserveren .Mij mag je er in alle geval opzetten met mijn madam :lekker: .Laat maar horen wie er nog mee gaat naar Carrera Motors en nadien nog iets wil eten en drinken ?

Dat wordt nogal een Porsche week. Wordt tijd, want ik heb nog niks gehad.

1 mei :Dinslaken
                        3 mei : Boxster Drogenbos
                        5 mei : Boxster Latem
                        6 mei : PSL in Best

Laat maar komen 🙂

Inderdaad Alain ,Carrera Motors .Prima idee . 😉

Ik wil er wel bij zijn op 5 mei en nadien hapje eten, lijkt me zalig.
                            Is toch CM dat jullie bedoelen hé ?

Was jij ook op GC vorige maand ??

Ik wil jullie niet jaloers maken he, maar ik heb er al “eentje” gezien 🙂

ook eens kijken?

[quote=”targaboy” post=95681]Carrera motors ga te kleine zijn :p[/quote]
                                  Daarom zijn ze ook een stuk aan het bijbouwen Targaboy ! 😉
                                  Of bedoelde je dit niet 😳 😳 😳 . 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.