Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

Home Forum Porsche Uitstappen Voorstelling Boxster donderdagavond 3 mei Carrera

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Vandaag een uitnodiging gekregen van Carrera Motors voor de voorstelling van de nieuwe Boxster op donderdag 3 mei om 19u30 .
      Zijn er nog forumleden die er naartoe gaan op die bewuste avond .We kunnen samen gaan en daarna nog iets gaan eten en of drinken .
      Groeten Funny

8 reacties aan het bekijken - 106 tot 113 (van in totaal 113)
      • @ Funny ik hou dit draadje in de gaten , We kunnen zoals vorige keer nog ergens afzakken misschien :drink: ,Ik stel het even voor aan Sammy als dit doorgaat .

@Rocco ik zal eens informeren 😉 😉

Iemand dat naar Kronos gaat ??

vorige keer kon ik gewoon binnen zonder uitnodiging hoor, denk je dat ze moeilijk gaan doen ? 😈

heb ook een uitnodiging voor porsche center antwerpen.
                Ga er alvast een kijkje nemen. Iemand die ook naar antwerpen gaat?

Ik vrees dat er voor die avond wel een uitnodiging nodig is 😳 .
                  Maar Rocco en Henk ik hou jullie aan de afspraak voor een :drink:

idem hier, ook geen uitnodiging maar misschien dat ik wel eens binnen spring in het gekende etablissement “de 3 sleutels” :music:

heb geen uitnodiging maar kan zijn dat ik toch eens afkom, was leuk vorige keer :drink:

8 reacties aan het bekijken - 106 tot 113 (van in totaal 113)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.