Voorstelling Carlitos

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Carlitos

• Maker
    Discussie
  • hallo mijn naam is carlos, en ben 35 jaar uit de vlaanders , na jaren wat centjes …….. is het tijd om ermee iets te doen. ik hou van wagens en zou toch graag voor ik in mijn doodskist lig toch eens proeven van een echte wagen onder mijn kont. ik ben juist geregistreerd en graag zou ik over jullie hulp willen beschikken.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • Moet nog wat geld overhouden, want als ik naar een treffen kom, dat ik nog eens kan trakteren.

Mijn eerste keus.
        Ik heb een bod gedaan op een gtr 3 kleur rood met 40.000 km , volledig onderhoudbekje in orde. 996 mk1 club sport. Bouwjaar 2001. Wagen is in perfecte staat, geen circuit. Morgen heb ik antwoord, Indien dit niet gaat, dan heb ik 1 andere keuze porsche 996 turbo techart met 110.000 km automaat van 2002. Kleur oranje. Met alcantara zetels. Jongens ik ben aan het jagen, ik wil een speeltje in mijn garage. maar ik ben realistisch, geen zotte prijzen.

@funny, in ander topic schreef hij dat het een rode is met 40.000km

@ Carlitos een grijze 996 gt3 ? Vraagprijs 49966 ?

Zeer benieuwd. Foto’s zo snel het kan 😉

ben benieuwd 😉

[quote=”carlitos” post=112784]Hmm, heb bod gedaan op gt3, vrijdag heb ik antwoord.[/quote]Die blijven gewild 😎

5j oud
                    Stuur je mail adres en ik mail je wat foto’s

Greetz
                    Jc

Hmm, heb bod gedaan op gt3, vrijdag heb ik antwoord. 46.000 euro btw in , welk bouwjaar?

Best oldtimer in jouw geval denk ik … Taksen te hoog in B!

Ik heb nog een 997S te koop met slechts 74000km en full history!
                          Staat bij Porsche Centre Brussels
                          46000€ met garantie Porsche (Porsche Approved); dit enkel ter info.

In dit “Di Rupo tijdperk” kun je koopjes doen 😉

Ik ben maar 3 maanden op jaar in belgie, circuit heb ik geen interesse, gewoon voor fun, als ik thuis kom, belegging hmmm, denk niet dat daar nog geld aan verdiend zal worden. Maar wil zeker eens die jongens leren kennen op meeting.

De vraag is wat je er vooral mee wil doen? Belegging, circuit, fun, budget, ….

Specifieer een beetje.

Jc

Ook vanuit hier welkom geheten op dit forum

Welkom :drink: en succes met je zoektocht.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.