Voorstelling cayman GT4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Voorstelling cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • VIP-voorstelling Cayman gt4 in Porsche Centrum Mechelen op dinsdag 26 mei.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
    • Ze hebben een drietal boxters staan in een soort oranje waarvan ik vind dat het hem niet afgaat, toch niet in het echt

Er staan steevast meer dan 100 stuks te koop op Mobile.de, prijzen vanaf 99.999€. Fiscaal past het me echter nog niet.

Gele Cayman = prachtige Cayman. Je moet geen twee keer hetzelfde typen… :ass:

Nochtans staan er nu 123 GT4 op Mobile.de waarvan 22 gele. Ik neem dus aan dat de gele minder vlot verhandeld worden. Verwondert me niets als ik de dagelijkse grijs-zwarte automassa zie waar de mijne zo heerlijk tegen afsteekt. Zo zijn er maar 5 grijze. Enkel witte zijn er meer dan gele.

Effe gecheckt en die gele GT4 staat niet op de website van PC A’pen. Wel bv een nieuwe 718 Boxster S voor 96K. Ik zou wel van lotje getikt zijn als ik voor die prijs geen GT4 zou hebben. Tjonge. 96K voor een viercilinder.

Ik was gisteren in PC Antwerpen en daar staat nog steeds die prachtige gele GT4, weliswaar zonder infobordje er bij. Die staat daar toch wel lang voor een wagen die al verkocht was tijdens de laatste tunnelrit in Antwerpen? :think:

Porsche Cayman GT4 kitted out for police duty

fpolicecaymangt4.jpg

dpolicecaymangt4.jpg

Zelf ben ik toch vooral benieuwd naar de volgende versie. Veel gepraat online over een GT4 RS 4,0 met gedetunede GT3 motor. Dat zal mijne bruine wellicht niet trekken…

Bedankt deepee 😀
              Nogmaals wordt voor mij bevestigd dat die grijze kleur zeer mooi kan zijn zolang er zwarte details aan de auto zitten.
              Zit met wat twijfel over durven of niet bij een ander merk 😳

De marktprijs van een gen I GT4 komt door dit bericht wellicht onder druk

De instagram post (inmiddels verwijderd) van Porsche Center Brisbane (AU) bevatte heel wat details over de aangekondigde GT4 RS. Meest opvallend uit het lijstje was de 4,0 L flat-6 motor zonder turbo. Dat zou dan een de downtunede versie zijn van de 500 PK sterke krachtbron uit de 991 GT3 RS.

[size=2]
                  bron: autoblog.com[/size]

Cool ding die GT4 !

vanaf 1:40 min wordt het echt leuk

gt4-2.jpg

gt4.jpg

deleted … zelfcensuur … geen azijnpisserij …

Porsche Won’t Make a Cayman GT4 RS, So We Have To

For roughly $25,000, California’s Sharkwerks gives the GT4 the response and speed of a proper RS-spec GT4: GT3 throttle body, a better air intake, high-flow exhaust, a stronger 50/50 limited slip differential, a flywheel that’s 14 lbs. lighter and a new set of (shorter) gears (probably the best mod since stock GT4 gearing is egregiously long).

415 HP Porsche Cayman GT4 by Sharkwerks

Vraagje voor Spydermannen DST en den bakker:

Op EVO lees ik dat de Spyder de 20 mm verlaagde passieve sportophanging heeft. Jullie hebben dus geen PASM?

Ik heb destijds mijn Z4 laten verhogen (!). Uit gewoonte bestelde ik een BMW altijd met de sportophanging. Bij de Z4 bleek de voorzijde (en het karter) echter de verhoogde platteaus te raken (bv in Lokeren centrum is er één die totaal van de pot gerukt is), dus liet ik de standaard veren monteren, met behoud van de stuggere dempers en dikkere antirolstang. Werkte prima!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.