Voorstelling cayman GT4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Voorstelling cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • VIP-voorstelling Cayman gt4 in Porsche Centrum Mechelen op dinsdag 26 mei.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
    • Blokjes? Voor mij heeft een Cayman (basis of GT4) aan de zijkant niets nodig want het is daar al een drukke bedoening. De kofferklep vooraan en het dak daarentegen vormen uitnodigende oppervlakken!

Ik bedenk me trouwens dat er nog wel een praktisch voordeel vastzit aan een stevig stel R strepen. En dit namelijk bij het inhalen van tragere voertuigen. Ik verklaar me nader: beroepsmatig rij ik ook wel eens naar een werf met meer utilitaire vehikels zoals een Ford Connect (zo een bestelwagen). Op meervakswegen heb je met dergelijke banale auto’s wel vaak voor dat bepaalde chauffeurs op het linkervak voor jou blijven rijden. Maar als er een gele sportwagen in hun achteruitkijkspiegel opdoemt zijn er toch veel (spijtig genoeg niet allemaal) die spontaan de baan ruimen. Kun je nagaan wat een effect een spiegelbeeld van de voorkant van wat op het eerste zicht een geel koersmonster lijkt wel niet zal hebben!

😀

wat denken jullie hiervan??

Attachments:
        • IMG_5102.JPG

Het is in elk geval een Porsche. :popcorn:

Dit vind ik toch ook niet mis op een Cayman

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32.jpeg

Ja, dit is een GT3 RS

Zulk een middenstreepje heb ik al vaker gezien online. Ik verkies toch de vette R strepen. Ik laat het wel nog even bezinken.

Gekregen foto’s, zelf niet genomen. Ik heb wel zijn nummerplaat weggefixt.

Attachments:
                • IMG_1220(Large).JPG
                • IMG_1222(Large).JPG
                • IMG_1231-Copy(Large).JPG

Foto’s aub, dan kunnen we vergelijken :mrgreen:

Echt zeer mooi op een GT4. TE op een Cayman, vraagteken ?
                    Vriend van me heeft een coole middenstreep met de letter Porsche in op zijn GT4. Is misschien nog niet iets eleganter op een Cayman dan de twee dikke stripes ?

Een witte met matzwarte strepen.

porsche_981_gt4_911r_stripes_002.jpg

Porsche Cayman GT4 Stripe Kit

Deze verkopen de 911 R strepen ook in de kleur:
                        *Matte Platinum Grey – Matches factory Matte Platinum Grey wheels.

Hetgeen inderdaad de kleur van mijn velgen is… :popcorn:

Ik heb eerder al naar striping gekeken maar vond er geen enkele die de lijn van de auto flatteerde. Die R strepen zijn echter super.

Hier zie je hoe ze het achteraan behandelen (op een GT3). De opzetspoiler wordt dus niet bestickerd.

porsche_911r_991_gt3rs_stripes_004.jpg

Nog een fotoke van de streepjes:

Impressive-Wrap-Porsche-Cayman-GT4-04.jpg

Kun je ook Hier krijgen als je een GT4 look wil die naar een 911 R heeft gekeken…

Ik wou hetzelfde zeggen, past beter op de GT4 !

Knap gedaan, een lust voor het oog gewoon :hail:

Wauw, cool :first:

Ik vind zelfs dat die strepen op de GT4 veel beter staan dan op de 911 R!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.