Voorstelling Domenic, roepnaam Pino

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling Domenic, roepnaam Pino

• Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

beste leden, ik ben pino (roepnaam) ben van 1969. rijd met een porsche carera van 2002
      heb altijd interessen voor nieuws over porsche
      mvg
      IMG_0609.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • in duitsland

[quote=”domenic” post=124524]beste PVB,

die ronde lichten van voor vind ik zeer mooi,
          [/quote]

Waar is dat schoon interieur? (ik bedoel garage/autohandel)

:relaxman: er word iets aan verandert aan mijn 996, nieuwe velgen niet mooi
            foto1.JPG

foto2.JPG

foto_2013-03-18.JPG

beste PVB,

die ronde lichten van voor vind ik zeer mooi,
              0228744094002.jpg

Hmm…je hebt daar wel een mooi exemplaar staan moet ik zeggen. Waarom de overstap overwegen van 996 naar 997?

😡 niet overeen gekomen met mijn 996, is thoch zeer wijnig 20000 euro,

beste zimmermann, de kleur is donkergrijs , de foto is mat niet de wagen.

dan moet ik eerst een koper vinden voor mijn wagen,

welke orginele kleur heeft hij ? 😉

Spannend 😀

En Pino ,wat ga je doen ?
                        Ga je de 997 kopen die je hebt gezien ?

:happydance: ben vandaag naar een 997 gaan kijken, is van 2006 met 100000 km
                          mooi
                          0228744094004.jpg

Pino gaan voor een 997 of in het slechtste geval voor een Panamera S . 😉

😐 ik heb er 2 dagen mee gereden met een cayenne 3.6i, maar blijf altijd een jeep

Anoniem

[quote=”domenic” post=123917]… en dacht een cayenne te nemen, maar dan heb ik geen sportwagen meer…[/quote]
                                Bah, als die Cayenne een turbo of turbo S zou zijn, dan ben je toch ook niet slecht “gediend” 😀

ik ga 2x per jaar naar Sicilie, en dacht een cayenne te nemen, maar dan heb ik geen sportwagen meer.
                                  ben een beetje in de war, maar als de 996 verkocht word zal ik voor een 997 kijken .

Waarom staat jouw huidige dan te koop?
                                    En wat komt er in de plaats?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.