Voorstelling

• Maker
    Discussie

• RSR Motors
    Deelnemer

De voorstelling zal ook doorgaan nu zaterdag en zondag tussen 10u en 18u bij Carrera Motors te Gent. En ja ook met en drankje en een hapje er bij.

Luc

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • We zien wel. Morgen beslissen zou ik zeggen.

Ik ga morgenmiddag wel beslissen dewelke het wordt.

Voor mijn eigen heb ik geen schrik maar ‘t zijn die andere triestige weggebuikers, de meeste zitten gewoon achter hun stuur te slapen. Als het mistig of ijzelig is riskeer ik het ook niet, in de zomer zaten er al 2 bijna in mijn achterkant (ik stopte voor een rood licht en de 2de keer voor een vluchtheuvel), vooral diene ene met zijne corvette was heel close 👿 , was wel effe verschieten toen… Mag er niet aan denken dat dit met zo’n weer als vandaag voorvalt, dan geraken ze helemaal niet meer op tijd stil.

Anoniem

ik met de audi, de p komt nu ni buiten, risico te groot vind ik…..
            k’ga het ook ni zoeken 😆

Het belangrijkste is dat je erbij bent Luc 😉 😆

[quote=”911-lover”:fmynl327]Morgen is het zover.
                Als de wegen vrij en bereidbaar zijn komt de P buiten , anders zal het met de Beemer zijn[/quote]

Ik zal daar zeker zijn met den Beemer, de P is in winterslaap en ik zen zijn motor aan het verbouwen dus ja.

Morgen is het zover.
                  Als de wegen vrij en bereidbaar zijn komt de P buiten , anders zal het met de Beemer zijn

Anoniem

zal de boxster ook nog wel es uitlaten denk ik…..
                    Hangt ervan af hoe laat ik van de beurs kan vertrekken (werken hé)

Ik ben van plan om met de Porsche te komen. Ik ken nog het gevoel van de laatste keer, toen was ik met de VW gegaan omdat het zo slecht weer was. Pfff, ik ben thuis gekomen en onmiddellijk in de P gestapt, ondanks de regen.

Zolang het weer niet extreem is, kom ik met de 968.

Gr,
                      Rufie.

Komde gijlie allemaal met de Porsche of met de daily driver?

De kmi geeft zondag: wisselende bewolking met kans op winterse buien 🙁

Dus ik vrees dat het niet alleen zuur maar ook zout zal zijn die dag 😕 maar als de wagen achteraf eens goed afspoten wordt, zal dat wel geen probleem zijn zekerst…. Iemand een idee of die automatische carwashes van tegenwoordig, of men daarin die rollen kan afzetten zodat de wagen enkel gespoeld wordt langs onder. Moet zeker zijn dat ze haar zeker met niets aanraken, zelfs niet met hun zogezegde krasvrije zeemvellen, vertrouw ik toch niet.

Anoniem

yep yep, tga weer laat worden, k’hoor het al 🙂 )

Héhé ik zal mijn best doen

[quote=”911-lover”:2blx8rfg]Kom toch ook gezellignaar Drogenbos Luc.
                              Dan zien we elkaar nog eens en kunnen we wat lachen 😉 [/quote]
                              Jaaaaa, had er ook op gerekend 😉

Luc, waarom ga je niet vrijdagavond naar Carrera Motors en zondag met ons 😀 ?

Kom toch ook gezellignaar Drogenbos Luc.
                                Dan zien we elkaar nog eens en kunnen we wat lachen 😉

Ja ze ik gaan zeker naar Gent op zondag.

Ik woon vlakbij Carrera Motors, maar ga veel liever naar Drogenbos. Is ook centraler om af te spreken.

Topicje HIER.

Het wordt een miniritje, zijn al met 4.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.