Voorstoelen 9111968 tot 1972 + prototypo sturen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Voorstoelen 9111968 tot 1972 + prototypo sturen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben een beetje mijn garages aan het opruimen en heb een perfect paar voorstoelen uit een 1969 911T te koop. Het verstel mechanisme werkt prima, de zwarte vinyl bekleding is in zeer goede staat, en de stoelen zijn niet doorgezeten. de “D” type hoofdsteunen zijn in goede staat.

Het zijn de standaard Recaro porsche voorstoelen die van september 68 tot modeljaar 1972 zijn gebruikt, met de chrome plaat op het verstelmechanisme. (Na sep 72 kwamen ze met een zwarte verstelplaat).

Detail en andere fotos volgen vanavond nadat ik mijn rug teruggevonden heb. 😥

De stoelen zijn nu bij mij in de UK maar ik breng ze mee naar Maasmechelen (belgie), een goede 20 minuten van Maastricht, om ze bij mijn ouders op te slaan.

Prijsvoorstel: 600 euro.

Ik ben ook een stuurwiel fetishist 🙄 . Wegens o.a. 8 prototipo’s en hopen andere sturen verkoop ik nu 2 vintage momo prototypo stuurwielen, 350mm, zoals gebruikt in de porsche 906, 917 edm. Deze stuurwielen zijn in zeer goede staat en hebben een heerlijke grijp aangezien het leder jaren door de handen is gegleden. Detail foto’s met datumstamp enz volgen.
    Iedere sjaak kan een nieuw kopen maar voor je R, RS, T/R of ander racey project, of als je liever niet het 380mm grote stuur gebruikt in de 911 of 924/944, dan staat een oude momo net dat meer authentiek.

Stuur 1: 280 euro

Stuur 2:220 euro door een kleine beschadiging in het leder.

Optioneel heb ik twee naven beschikbaar voor de pre-1977 911 wagens, forumprijs 40 euro per stuk.

Groeten,

Bert

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ik heb het draadje op het nederlandse forum ge-updated met fotos edm:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=30199

Verontschuldigingen voor de luie link maar ik heb een tijdje platgelegen met een slechte rug.

Groetjes,

Bert

ik heb wel interesse in uw zetels 😉 Tzal mss allemaal rap verkocht zijn 😆

Wim

Bert, kun je ze even reserveren tot ik een afbeelding gezien heb van je.

Zou wel mooi zijn voor de karmann. 💡

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.