vroemdag 2008

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2008

• Maker
    Discussie
  • Berichtje ontvangen, geen veranderingen sinds vorig jaar:

[i][color=darkred]
    Beste clubverantwoordelijke,
    Dinsdag 21 Oktober 2008 rekenen weer meer dan 1000 mindervalide kinderen en hun begeleiders opnieuw op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit blijft Vroemdag een onvoorstelbare belevenis waar zij elk jaar weer naar uitkijken.

De organisatie heeft ook nu weer beslist om de inschrijvingen voor dit jaar te beperken (max 250 wagens) en de wagens in een beurtrol systeem op het circuit te laten rijden (2 groepen).

Gelieve de namen van jullie deelnemers, tesamen met een korte beschrijving van hun voertuig (merk & type) terug te bezorgen aan mij, via mijn e-mail adres en dit zo spoedig als mogelijk maar in elk geval VÓÓR 30 SEPTEMBER 2008. Opgelet : het Circuit van Zolder legt een beperking op van 95 dB. Gelieve hiermee rekening te willen houden aub!

U kan hiervoor bijgevoegd excel document gebruiken indien mogelijk (= uw deelnemerslijst van vorig jaar). Begin Oktober zal ik jullie dan opnieuw contacteren met de bevestiging van deelname en verdere praktische data en richtlijnen.

Mocht U op basis van uw ervaringen eventuele voorstellen hebben om de organisatie van Vroemdag te verbeteren, dan horen wij dat graag van U. Wij zullen er zeker en vast rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Weckx,

Secretariaat Vroemdag[/i][/color]

Dus als jullie mij voor laat ons zeggen 25september jullie deelnames bevestigen kan ik Patrick onze lijst doorsturen. Ik zal alle deelnemers van vorig jaar een email sturen, nieuwe geïnteresseerden kunnen volgende document invullen en mij via email opsturen: Vroemdag 2008 inschrijving

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
    • Aha, dan is het toch de Julle die ik dacht, namelijk die dat ook op bimmerboard.be zit?

Je hebt een PM trouwens Seta, thx 😉

Geen probleem voor de fotos, stuur mij maar PM met welke jullie in full size willen.

Ik heb de Julle ontmoet na de Vroemdag op de parking, autosdekens kent hem ook, is kameraad van die gast van Hamann in Tienen en woont dus niet te ver van bij mij. Normaal rijdt hij ook mee maar dit jaar niet (hij heeft een knalgele japanse sportwagen, kan niet op naam komen denk supra?)

Anoniem

Filmpje wilde bij mij ook niet inladen, aan Autodekens dank voor de tip, inderdaad beetje lang inladen
          Had ingeschreven maar dankzij kl*** vergadering moeten passen… 👿
          Seta wel beetje oppassen met Uwen uitleg over water en luchtgekoelde P’kes zeker als het op band staat 😉 , Uwen co piloot zal het niet goed begrepen hebben denk ik… 🙂
          Prima filmpje trouwens.

Dat zijn ook zeer leuke foto’s .
            Jammer dat ik weg moest in de namiddag om te gaan werken 😥

Seta, kennen wij “De Julle”?

‘k Zou het fototje dat hij van mij genomen heeft wel eens graag in groot formaat hebben, daarmee 😉

Filmpje werkt inderdaad toch, was wat meer geduld nodig om te downloaden…

hier nog een ganse reeks fotos van De Julle : http://s384.photobucket.com/albums/oo288/Rallyshots/Vroemdag%202008/ Hij was daar om vooral fotos te nemen en dat is wel duidelijk 😉

Werkt het filmpje niet bij sommigen? Hier in de sectie werkt alles (heb de collegas ook de link gemaild want ze waren erover aan het praten vorige week).

Wat je zeker nodig hebt, is quicktime, deze kan je gratis downloaden via http://www.apple.com/benl/quicktime/download/

Al mijn sites zouden dan moeten werken met IE 7, met Firefox (alle versies) en Safari alles op windows OS (op MacOS zowiezo geen problemen). Ook de fotos & slideshows werden getest.

Hou er wel rekening mee dat het even kan duren voordat de filmpjes verschijnen, mijn online filmpjes zijn tussen de 50 en 100MB groot. Ze streamen niet dus moeten ze volledig opgeladen zijn in de cache van jullie pc voordat je ze kan afspelen.

Leuk filmpje , zo kunnen we eens mee genieten van die dag .Hier was het werken hoor .Ik zal toch proberen om er volgend jaar bij te zijn .

Filmpje downloaden en daarna openen

PT

Op mijn pc werkt alleen het filmpje niet. 🙁

krijg filmpje niet afgespeeld en foto’s komen ook niet op scherm…

Het filmpje is inderdaad zeer geslaagd!

Dan reden we even snel…….of even traag! 😆

Vandaag inderdaad niet gaan werken. Gisteren niet meer online gekomen en ‘s avonds iemand vergezeld naar de jobbeurs in Brussel.

Heb de film even ingekort en de leukste stukjes aan elkaar geplakt. Alles werd gefilmd vanuit de wagen en dat is dus deze keer gelukt (alhoewel enkel namiddag 2de sessie gefilmd want voormiddag teveel regen…) Eindelijk heb ik dus het ideale gevonden om zonder stukken of iets te beschadigen de HD camera perfect vast te maken op het dashboard (via de gorillapod Zoom SLR en 1 strapke 😉

Ook mijn fotos staan op de site (bovenaan kan je switchen tussen het filmpje en de fotos). Wel altijd vreemd om je eigen stem te horen want ik praat natuurlijk altijd wel wat met de kinderen als we onderweg zijn
                                  🙂

Voor de volgende keer ga ik zorgen dat ik iemand extra heb om te filmen als ik niet rij en dat ik voor en namiddag in de 2 sessies kan rijden (dus switchen van oranje voormiddag naar groen namiddag). Leuker is dat als iedereen dan eens passeert op de video onboard en langs de kant. Alhoewel ik nergens GHALLY ben tegengekomen op het circuit in de namiddag… Vreemd…

Vroemdag 2008 site

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.