vroemdag 2008

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2008

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Berichtje ontvangen, geen veranderingen sinds vorig jaar:

[i][color=darkred]
      Beste clubverantwoordelijke,
      Dinsdag 21 Oktober 2008 rekenen weer meer dan 1000 mindervalide kinderen en hun begeleiders opnieuw op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit blijft Vroemdag een onvoorstelbare belevenis waar zij elk jaar weer naar uitkijken.

De organisatie heeft ook nu weer beslist om de inschrijvingen voor dit jaar te beperken (max 250 wagens) en de wagens in een beurtrol systeem op het circuit te laten rijden (2 groepen).

Gelieve de namen van jullie deelnemers, tesamen met een korte beschrijving van hun voertuig (merk & type) terug te bezorgen aan mij, via mijn e-mail adres en dit zo spoedig als mogelijk maar in elk geval VÓÓR 30 SEPTEMBER 2008. Opgelet : het Circuit van Zolder legt een beperking op van 95 dB. Gelieve hiermee rekening te willen houden aub!

U kan hiervoor bijgevoegd excel document gebruiken indien mogelijk (= uw deelnemerslijst van vorig jaar). Begin Oktober zal ik jullie dan opnieuw contacteren met de bevestiging van deelname en verdere praktische data en richtlijnen.

Mocht U op basis van uw ervaringen eventuele voorstellen hebben om de organisatie van Vroemdag te verbeteren, dan horen wij dat graag van U. Wij zullen er zeker en vast rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Weckx,

Secretariaat Vroemdag[/i][/color]

Dus als jullie mij voor laat ons zeggen 25september jullie deelnames bevestigen kan ik Patrick onze lijst doorsturen. Ik zal alle deelnemers van vorig jaar een email sturen, nieuwe geïnteresseerden kunnen volgende document invullen en mij via email opsturen: Vroemdag 2008 inschrijving

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
      • Hoi, kan er nog een kandidaat bij ? Een goeie vriend van mij zou graag ook meerijden, de naam is Koen Bert en hij komt met een BMW E30 320is.

Welke info heb je precies allemaal nog nodig van hem ? Zal hem dit laten mailen naar jou dan… als ie nog meekan hé ?

De finale lijst is nu gekend:

Porsche 964 Turbo 3.6
          Porsche 964
          Porsche 964
          Porsche 993 Cabrio
          Porsche 911 3.2
          Porsche 944
          Porsche 944 Turbo
          Porsche 928 Racer or Dodge Ram SRT10 Viper powered
          DAX RUSH HAYABUSA TURBO
          DAX RUSH Rover V8
          Corvette C6 Z06
          Porsche 965
          Porsche 964 cup
          Porsche 996 Turbo
          Porsche 911 3.2
          Porsche 997 4S
          Porsche 911 SC
          Porsche 996 Turbo S

update:

Porsche 964 Turbo 3.6
            Porsche 964
            Porsche 964
            Porsche 993 Cabrio
            Porsche 911 3.2
            Porsche 944
            Porsche 944 Turbo
            DAX RUSH HAYABUSA TURBO
            DAX RUSH Rover V8
            Corvette C6 Z06
            Porsche 965
            Porsche 964 cup
            Porsche 996 Turbo
            Porsche 911 3.2
            Porsche 997 4S

Is er nog plaats voor een 996 Turbo?
              Zou met mijn 85er 3.2 willen komen maar er hangt “tijdelijk” een zegeltje rond…
              Link werkt niet! Setakira mss even pb sturen. Thx

Anoniem

[quote=”Pascal”:1x0ihp1e][Als je je wagen liefhebt, kijk dan maar extra goed uit … ❗ [/quote]

Inderdaad er zijn altijd enkele enkelingen die het net iets te bond maken en zo de sfeer wat bederven.
                Duidelijk het gemis aan een beetje gezond verstand en verantwoordelijkheidszin.
                Naar de organisatie toe misschien iets kordater op treden, helpt altijd.
                De essentie is toch de kinderen een goede dag te bezorgen, ben ik altijd voor te vinden.

Jéjé, ik ben hier ook terug van de partij hoor, was leuk vorig jaar ! Hopelijk terug een lekker weertje en vele blijde gezichten 8)

[quote=”reys”:2t7siz3b]hallo,

Graag had ik wat meer info betreffende de vroemdag.
                    Ik heb reeds meerdere rondritten met mindervalide kinderen gedaan, heb ook circuit ervaring.
                    Wel heb ik mijn vragen betreffende het rijgedrag van de deelnemers want ik zou met m’n privé wagen, 997 4S, deelnemen.
                    Hoeveel personen moeten er telkens meegenomen worden, enz

Dank voor antwoord, de link werkt ook bij mij niet,

mgv, Reys[/quote]

Wij hebben als Porsche club (POCA) besloten om niet meer deel te nemen aan de Vroemdag wegens roekeloos rijgedrag van vele deelnemers. Vorig jaar zijn er zelfs de weg afgegaan met kinderen aan boord.
                    We hebben deze toestanden ook reeds meerdere keren aan de organisatie gemeld en ze zouden er iets aan doen … maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.
                    Als je je wagen liefhebt, kijk dan maar extra goed uit … ❗

Hallo Wim, daar heb ik geen informatie over gekregen.

Als het echt te erg was worden ze wel voorgoed van de vroemdag verbannen, in het geval van vorig jaar weet ik het niet met zekerheid.

WB

Vorig jaar zijn er toch opmerkingen geweest over roekeloze rijders op het circuit. Het is toch de bedoeling de kids een fijne trip te geven……….Zijn er daar aanpasingen aan gebeurd dat jij weet?
                        Anders denk ik dat ik gewoon even tot daar kom.
                        gr
                        WB

Anoniem

Bedankt Setakira voor de toelichting.
                          Zie pm, bij het raadplegen van mijn agenda gezien dat ik die periode naar het buitenland moet.
                          Jammer, had graag die kinderen een blij moment geven.
                          Hun reacties op die activiteiten zijn altijd super.
                          Plezante dag toegewenst.

alvast bedankt voor de moeite maat…ik kijk er al naar uit 😉

update lijst

Porsche 964 Turbo 3.6
                              Porsche 964
                              Porsche 964
                              Porsche 993 Cabrio
                              Porsche 911 3.2
                              Porsche 944
                              Porsche 944 Turbo
                              DAX RUSH HAYABUSA TURBO
                              DAX RUSH Rover V8
                              Corvette C6 Z06
                              Porsche 965
                              Porsche 964 cup

Rijgedrag valt goed mee, gewoon regelmatig in je spiegels kijken, er is een beperking van 250 wagens op het circuit dus er zullen steeds meer waaghalsen en johnny wagens geweerd worden in de toekomst als de echte sportwagens meer inschrijven…

Voormiddag rij je 40 a 45min, 3 rondjes met een kindje naast je en dan kom je binnen om te wisselen, telkens aan jezelfde stopplaats (tussen de 8 a 11 plaatsen in de pitlane).

Namiddag bijna 1u rijden (hangt beetje af van of er een zéér oudje in pan gevallen is of niet 😉 , of iemand vast zit in grindbak, kan ook al eens voorvallen).

Eigenlijk moet je tellen, 1 naftbak erdoor rijden op deze dag, want na de kindjes (na 16u) is het vrij rijden maar dan moet je helm dragen, ik doe er niet aan mee maar iedereen is vrij om dan nog een uurtje plezier te maken op het circuit met copiloot naar keuze, er zijn dan opmerkelijk veel minder wagens dan ervoor.

Ik stuur je een PM voor de gegevens

Anoniem

hallo,

Graag had ik wat meer info betreffende de vroemdag.
                                  Ik heb reeds meerdere rondritten met mindervalide kinderen gedaan, heb ook circuit ervaring.
                                  Wel heb ik mijn vragen betreffende het rijgedrag van de deelnemers want ik zou met m’n privé wagen, 997 4S, deelnemen.
                                  Hoeveel personen moeten er telkens meegenomen worden, enz

Dank voor antwoord, de link werkt ook bij mij niet,

mgv, Reys

Normaal zou het kunnen dat we afkomen met de 965 maar we weten nog niet of hij zal klaar zijn.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.