Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
      Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
      2.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 168)
      • Wow Thx Seta 😯
        Ik vreesde al dat er weinig of geen fotootjes van mezelf waren genomen .
        Toch duidelijk dat een 968CS ongekend en dus ongeliefder is dan andere wagens .

Ik heb ook nog wat fotos online gezet, dankzij Julle heb ik er nog extra gehad alsook van 2008.

Vroemdag 2008 by Julle
          Vroemdag 2009 by Julle
          Vroemdag 2009 by myself

Elke foto is te downloaden apart in formaat 2880×2160 door linksonderaan grid te kiezen, dan de foto en download.
          Kies je download in een overzicht of carousel, dan maakt de site voor jou een zipfile aan met alle fotos in dat album. Deze kan je daarna in zijn geheeld downloaden en unzippen.
          Indien iemand de originele wenst, kan je mij altijd een PM sturen.

En ja er staat ook een mooie van 911-lover tussen 😉

dan hebde gij goe gescheurd manneke 😮 o
            mag ik inderdaad niet klagen
            k heb nochtans ook stevig gas gegeven , in de mate van het mogelijke ( was 1é keer op circuit )

Anoniem

[quote=”etieke”:1eisef41]na 1 week
              en lege naftbak [/quote]
              Gij moet klagen. Ik kwam voor mijnen TT niet eens toe met een volle tank. Was meer dan 90 liter doorgejaagd… :mrgreen:

[quote=”Setakira”:2chaqnwb]Hier nog een prachtige reeks van Julle.

http://s384.photobucket.com/albums/oo28 … ter=images [/quote]

Ik sta er ook bij

Aleen ver achter een Z4

na 1 week
                  en lege naftbak
                  kale banden
                  4 x flitsboete

nog STEEDS aant afkicken 😈 😈 😈 😈

Hier nog een prachtige reeks van Julle.

Ik moet zeggen, hij weet ze wel goed in te kaderen, vooral de gezichtjes van de kinderen spreken boekdelen.
                    Ik heb de fotos van 2008 ook gevraagd 😉

http://s384.photobucket.com/albums/oo28 … ter=images

THX XiPHiAS , eindelijk de eerste foto van me gevonden on the track 😛

[quote=”Pegasus944″:1taalbla]En Xip* ook bedankt voor de links, heb daar ook mooie acties van mezelf gevonden. 8) [/quote]
                        np

Fotolijstje nog even geupdated !!

Shortcut >

Anoniem

Hallo Koen,

Bedankt voor je fotos, ik heb zo mooi op mijn pc gezet. :mrgreen:
                          En Xip* ook bedankt voor de links, heb daar ook mooie acties van mezelf gevonden. 8)

Het was idd jammer dat je er niet bij was .
                            Al was het om wat bij te praten .
                            Is weer even geleden dat we ons nog gezien hebben

Uiteraard al verteld aan het vrouwke. Die vond dat niet erg, tja, heb dan ook een supervrouwke hé 😉 )

Ja se Olav, moet je maar aanwezig zijn hé…

Ja Stef, dat vraagt toch om wat meer uitleg hoor? 8)

Jammer dat ik er dit jaar niet bij was!

Anoniem

@ stefx911, al aan Uw vrouwke over Uw slipperke met die begeleidster verteld 😆

[quote=”911-lover”:2a6tdbvk]Dan heb je heel veel geluk gehad .
                                    Ik heb het 2 keer meegemaakt en dat is echt niet leuk. (Eén keer met een vervangwagen van de garage en één keer met mijn Lila Corsa nadat ze er nieuwe velgen hadden ondergeplaatst)
                                    Gelukkig telkens goed gehandeld en nul schade aan overgehouden
                                    Gelukkig telkens een achterwiel , ik moet me niet voorstellen wat er gebeurde als een voorwiel afvloog[/quote]

Ook ooit eens voorgehad met de P nadat ze mijn banden hadden uitgebalanceerd. Na enkele dagen vreemd geluid achteraan, dacht ook eerst aan de roulementen maar bleken de bouten die los waren gekomen!
                                    Waren nochtans vastgezet met een momentsleutel volgens porsche voorschrift.
                                    Had het gelukkig tijdig gemerkt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.