Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
      Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
      2.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 168)
      • Op mij mag je ook rekenen.
        Laat maar iets weten als het zover is.

Mooi, dan blijf ik bij deze ingeschreven 🙂

Wanneer je op voorhand bent ingeschreven kan je ALTIJD rijden
            Als je NIET bent ingeschreven kan je enkel rijden nadat ingeschrevenen niet zijn komen opdagen

Ik las op een ander forum dat het niet altijd zeker is dat je daar kan/mag rijden, wanneer weten we of we daadwerkelijk kunnen rijden, anders is ‘tzonde van de vrije dag. ❓

Anoniem

Vorig jaar ingeschreven, op ‘t laatst niet kunnen gaan…dit jaar terug proberen 😉

PT

Als mijn planning niet lastig doet probeer ik er, onder voorbehoud, ook bij te zijn. (993 – 4S) 🙄

Is het mogelijk om enkel in de namiddag mee te rijden ? (+ – 14 u zou ik er kunnen zijn )Dan zie ik dat wel zitten . 😆

ik doe ook mee
                      996 carrera 4

Wil ik ook wel meedoen, praktische info volgt hier later veronderstel ik?

ik ga ook mee plus nog twee personen

@ Luke : Ja , ik zal wel moeten 😕
                            Wegens het sterk groeiende succes van de zaak sinds wij er zijn is het elke dag super druk . Bijna dagelijks moeten er klanten doorgestuurd worden daar we vol zitten . Elke service draaien we 2 tot 3 bezettingen . In de weekends is het helemaal te gek .
                            Slachtoffers van het eigen succes dus .
                            De zaak heeft enkel 48 zitplaatsen binnen + een terras (wat in de winter niets is)
                            De keuken zit ook op haar limieten te draaien . We hebben amper 20m² ruimte en kunnen niet met meer dan 2 werken (mijn vriendin en ik)
                            En ik kan je verzekeren dat als je dan elke dag tussen 150 en 200 eters degelijk eten moet geven het enorm veel van je vergt , zeker met deze temperaturen.
                            Nu gaan ze verbouwen (geschatte kosten verbouwing + 1 miljoen , geschatte kosten inrichting +400.000€) en deze zou 11 maanden duren .
                            30 september zijn we de laatste dag open en dan een paar dagen alles leeghalen en stockeren in zijn andere zaak
                            En ik ga echt geen 11 maanden thuis blijven zitten . Dat is moreel en financieel niet haalbaar .
                            Als ik niets gevonden heb tegen begin oktober kan het zijn dat we 1 of 2 maanden thuis blijven om dat alles te doen wat al bijna 2 jaar is blijven liggen .

Indien ik niet moet werken kom ik af. Met 993 cabrio of cayenne. 8) 8) 8)

[quote=”911-lover”:3sfdcyh0]Afhankelijk of we dan al of niet nieuw werk hebben (misschien nemen we wel een paar maandjes verlof als we niets naar onze zin vinden) zijn ook wij aanwezig ❗ [/quote]

nieuw werk???

Ok in orde Bart, help mij bij het invullen van de lijst er nog eens aan te denken.

Jij kan dan in de eerste groep rijden (deze stoppen in de namiddag rond 15u dus komt dan mooi uit).

1. Setakira – 993 cabrio
                                  2. GHHALLY – 964 3.6 Turbo
                                  3. 911-lover – 968CS (onder voorbehoud)
                                  4. Sonia – 951
                                  5. Chris_lbr – 993TT (onder voorbehoud van ‘t weer )
                                  6. Bartje – 964 C4 (eerste groep)

Mij mag je er ook bij tellen. Afhankelijk van mijn werk kan ik aanwezig zijn tot ongeveer 15.00 u.

964 carrera 4

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.