Home › Forum › Porsche Uitstappen › vroemdag 2011
- Dit onderwerp bevat 114 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
3 september 2011 om 18:38
mogen wij ook weer meedoen ???????????????????????????????????????????????????????
http://www.bloso.be/sportpromotie/ActiesEvenementen/Jongeren/Pages/Vroemdag.aspx 😆 😆 😆 😆 -
MakerDiscussie
-
Nog eentje gevonden van mij in actie .
Geen goede kwaliteit foto , maar als er maar eentjete vinden is moeten we het daarmee doen héOok wij vonden het een mooie dag ondanks het echt wel heel slechte weer….
Hieronder een link naar wat sfeer beelden…
En sorry Koen de actie foto’s zijn hier ook allemaal mislukt. Te slecht weer te donker en te primitief materiaal voor zulk werk. 😳http://www.mijnalbum.nl/Album-VHOQQ4EY-Foto’s-in-Zoelen-Foto’s-van-Auto’s-Porsche.html
gisteren ook meegereden dankzij het Porsche forum met de Subaru Wrx Sti 😉 blij dat ik was dat ik met een 4×4 op het kletsnatte circuit kon rondrijden, (het was met momenten echt een pokkenweer)
Een aantal toffe mensen leren kennen, enkele rondjes mee mogen rijden met Wim en zijn Yaris cup en na 2 uurtjes was mijn maag toch al weer op zijn plooi 😆
Zeker en vast blij dat je een heel toffe dag aan deze kinderen en jong volwassenen hebt bezorgd, ik vond het alleen eigenaardig dat er geen enkele briefing werd gegeven op voorhand, niets over lichten aansteken,niet langs rechts inhalen,de verschillende vlaggen,…
Misschien ook eens denken aan een helm op te zetten voor de kinderen, deze mag te groot zijn het geeft hun nog meer een racegevoel en het is nog veilig ook 😉
Heb zelf ook de 2 crashes gezien + 2maal een auto een pirouette zien maken , dan waren er nog verschillende andere keren rode vlaggen .. en dit alles dus tijdens de sessies met kinderen aan boord 🙄 uiteraard was de hoofdreden het kletsnatte circuit maar toch,
ben zeker en vast terug kandidaat voor volgend jaar911-lover schrijft:
Overdrukventiel of dumpvalve genoemd .
Zorgt ervoor dat als de turbo aan het werken is en je schakelt de turbo dadelijk weer opneemt .aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhh
weer iet bijgeleerdMooi dat ik lees dat iedereen zich goed geamuseerd heeft, dat is de bedoeling. Ik had ook voor jullie op droog weer gehoopt, in Brussel was het maar even nat.
Wat betreft het deelnemersveld, dit was zwak het eerste jaar dat ik heb meegereden (2005) wij waren toen maar met 3 Porsches. Dat is later telkens verbeterd, misschien nu ze (te)veel piloten aantrekken, kan de organisatie gaan filteren. Zal niet gebeuren met de trouwe rijders maar wel met de nieuwe inshrijvingen.
Jammer ook van de schadegevallen, zelf nooit zo’n blikschade gezien op de vroemdag (ikzelf wel paar jaar geleden nummerplaat losgekomen en klein krasje op voorbumper door tikje met een bandenmuur na een dubbele 360°).
Overdrukventiel of dumpvalve genoemd .
Zorgt ervoor dat als de turbo aan het werken is en je schakelt de turbo dadelijk weer opneemt .[IMG]http://i10.photobucket.com/albums/a145/etieke/vroemdag2011134.jpg[/IMG]
helaas ,maar het zijn dingen die gebeuren
ik vond het ook zeer plezant .
kheb de wagen meerdere keren voelen gaan ,ben ik eigenlijk niet gewend , achteraf heb ik ook gemerkt waarom
(moet nu wel dringend andere bandjes gaan halen vanachter)@ koen ik heb ook die pschiiit verschillende keren gehoord , was dat en waarvoor dient het ?
Is die boxster met schade niet iemand van het forum? Of verwar ik 2 nummerplaten?
Hoe las ik dat daarnet van mijn andere Champagnecompaan 😉
Euhm…. ik was aan het mulittasken 😈 😉
Nu werkt die dus 😆
En Koen hangt ook weer in de champagne want zijn link marcheert ook niet echt comme il faut 😉
Ik vond het idd ook weer een geslaagd dagje (Chris , en niet te vergeten Sebastian , mijn dank hiervoor)
Ondanks dat het deze morgen droog was , toch maar voor de zekerheid gekozen en de Porsche thuisgelaten . De Sub was van dienst .
Achterna gezien de beste beslissing .
ook ik had de indruk dat er minder kinderen waren dan de andere jaren .
Ik heb ze wel allemaal gelukkig kunnen maken . Als ze vroegen of er eentje mee kon zei ik “duw de auto maar vol” .
Zo ben ik telkens met drie kinderen onderweg geweest .
De wagen zit er niet zo sportief uit , maar eerder als een “getunede” familiebak . De reacties kwamen dan ook telknes pas los van het moment dat we de pits uitwaren en het circuit opgingen (roffelroffelroffel Pssschhhhh) . Velen slaakten opgewonden kreten , anderen waren nog aan het babbelen met de andere kinderen in de wagen en werden ineens stokstijf en doodstil tot we terug binnen kwamen 😈
Idd helaas van de twee ongelukken die er gebeurd zijn . De eerste was van overmoed . De tweede helaas brute pech . ik heb de wagen ook twee keer voelen schuiven toen ik over die bepaalde curbstones ging , maar ik heb gelukkig een 4WD
Al bij al vond ik dat bij het rijden alsook bij het vrijrijden alles zeer fatsoenlijk ging en ik heb niet één keer een cowboystreek gezien , waarvoor respect naar de andere rijders toe .
Ook de sfeer onder de rijders (en zeker onder onze groep) maakte er dan ook ondanks het slechte weer een fijne dag van .
Vele nieuwe mensen en gezichten leren kennen .Mijn fotootjes vinden jullie HIER
Daar ikzelf reed heb ik geen foto’s van onze rijdersgroep tijdens het rijden en door het mindere weer ben ik ook niet rond het circuit gegaan om de andere groep rijdend te kieken . Maar er is hier iemand die zijn vrouwtje hier heeft voor laten zorgen 😛
Geniet ervan , zoals ik vandaag genoten heb
PS : En man , wat heeft de Sub me bevallen vandaag 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.