vroemdag 2011

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2011

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
  • rjf

Nee ik heb dit jaar vriendelijk bedankt voor deelname 😉

Anoniem

Ook hier dezelfde reactie 🙂

Pech met het weer , alle kinderen waren jammer genoeg doornat. Mij is opgevallen dat er vele kinderen niet echt gekleed waren op dat regenweer 😡 !!! Mama, papa, ons Sabine had het nochtans voorspeld 👿
        En toch overal lachende gezichten! Kreeg zelfs een aantal keren de opdracht mee er stevig tegen aan te moeten gaan 😆
        En dan dat enthousiasme van de verantwoordelijken!

Betreffende het deelnemersveld: of het nu voor die rakkeres een grote rol speelt of niet, maar de kwaliteit van de wagens zie ik ieder jaar minderen. Komt een beetje nekkerig over zekers, sorry.
        Zelf mij ook fantastisch geamuseerd, P reed precies op rails!
        En toch een beetje een dubbel gevoel. Gelukkig is het enkel blikschade die moet opgelapt worden!

Fotootjes welkom!

is toch niet uw boxster die te zien is in het album van koen?? 😕

rjf

chris_lbr schrijft:

Wel heel spijtig van de zware crashes die er gebeurd zijn. Gelukkig geen lichamelijke schade maar wel heel veel stukken.

Mjah 🙄

PT

Ondanks de regen een leuke dag gehad. De reacties en opmerkingen van sommige kinderen waren gewoonweg schitterend. Allemaal blije gezichtjes,…daar doen we het tenslotte voor.

Qua deelnemers vond ik de opkomst veel minder dan andere jaren, alsook de wachtende rij kinderen in de pits.
              Spijtig van de ongevallen met ‘gelukkig’ alleen blikschade.

Volgend jaar zeker weer van de partij.

🙂

is idd heel fijn dagske geweest!

nen hoop blije kinderen (waar het tenslotte ook om draaide)

en wat betreft vrijrijden op het einde, was echt wel rustig in tegenstelling tot andere jaren

Anoniem

Ben intussen al een uurtje thuis.

Heel fijne dag gehad ondanks de regen. Kon mij alhoewel ik met de 993TT was (951 was niet circuitklaar) toch niet tegenhouden om de kinderen dat plezier te gunnen. Ik heb er mij zelfs zodanig mee geamuseerd dat ik aan het vrij rijden niet eens meer heb deelgenomen. Kwestie van mijn bakske wat te beschermen tegenover mogelijk al te overmoedige rijders gezien de baan op ‘t einde redelijk droog was.

Wel heel spijtig van de zware crashes die er gebeurd zijn. Gelukkig geen lichamelijke schade maar wel heel veel stukken.

Ik ben niet gegaan.
                    Blijkbaar hebben ze teveel auto’s en is’t een heel gedoe om iedereen van transponders te voorzien en komt er vanalles aan te pas met ingewikkelde constructies om toch iedereen maar de kans te geven om te kunnen rijden.
                    Het vrij rijden achteraf mocht iedereen dan weer wel doen, echter ging ik vooral om triestige kindertjes happy te maken maar daar ze meer dan genoeg wagens hadden was mijn job done 😉

rjf

Benieuwd naar de reacties vanavond als ik zo uit het raam kijk…

Ik heb de info niet gekregen

Anoniem

Ik heb gisteren info gekregen van de organisator en ik heb hierover ondertussen aan iedereen die is ingeschreven een mail gestuurd. Graag een seintje via het P-forum moest het zijn dat je deze mail niet zou hebben gekregen.

Ik kom vandaag ook even langs Chris .
                            Zal i de latere namiddag zijn .

Anoniem

golf16v schrijft:

krijgen we nog meer info tegen dinsdag, hoe laat komen we samen en waar? (gewoon ergens achter de pits of zo …)

greetz
                              wim

De organisator is redelijk laat met informeren dit jaar. Normaal gezien zou hij de practische inlichtingen eind deze week naar de clubverantwoordelijken hebben doorgestuurd maar ik heb tot hiertoe nog niks ontvangen.

Hou i.i.g. dit topic en jullie mailbox in het oog want van zodra ik nieuws heb laat ik iets weten…

B.t.w. voor diegenen die geïnteresseerd zouden zijn in een voorproefje : Skylimits organiseert dit weekeinde (za + zo) vrij rijden op Zolder. Misschien plezant om eens af te komen om te zien hoe het er op een echte dag vrij rijden aan toe gaat. Ik ben er vandaag i.i.g. met de 951… 8)

Anoniem

Let wel, als ik maandagnacht tijdig thuis geraak 8)
                                Moet dan ook nog de P klaar zetten (wieltjes aanspannen oa 😉 )

Anoniem

KDC ik vertrek (hoop ik) om iets na 6h00 vanuit Brugge, rij normaal over A’pen, afh vd files.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.