Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 219)
      • Hallo collega porschisten. Ik ben inderdaad lang afwezig geweest. Cabrio is sinds geboorte van dochtertje op die 2,5jaar maar 1 keer buiten geweest jammer genoeg. Maar morgen gaat ze op groot onderhoud en verhuist ze naar ons nieuwe huis.

Dank aan Koen om de inschrijvingen over te nemen, ben net uit verlof en merkte dat ik het bericht van de Vroemdag organisatie in het begin van mijn verlof had ontvangen. We hebben nog 2 weken om in te schrijven. Ik ga proberen erbij te zijn maar dat hangt af van wat de diagnose van morgen en de tijd die Johan aan de wagen kan besteden.

Ik volg dit dus mee verder op. Koen geef maar seintje als je hulp nodig hebt, je mag mij altijd in kopie zetten van de berichten. Kameraad wil zich ook inschrijven. Zal later gegevens doorsturen.

[quote=”911-lover” post=108092]Vroemdag zal voor iedereen doorgaan .
          De gegevens heb ik van Chris ontvangen en wanneer ik wat vrij heb ga ik (samen met Jorgen) er mle mee bezig houden . :drink:[/quote]

:applaus: :respect2:

ik wist het hé Koen , als ik met iets kan helpen zegt ma makker :relaxman: :drink: :first:

Super Koen, bel maar wanneer we afspreken dan zorgen we er samen voor dat dit voor iedereen een toffe dag wordt :relaxman:

Vroemdag zal voor iedereen doorgaan .
                De gegevens heb ik van Chris ontvangen en wanneer ik wat vrij heb ga ik (samen met Jorgen) er mle mee bezig houden . :drink:

kheb Chris een mail gestuurd , dat ik zijn beslissing betreur
                  en heb me kandidaat gesteld om vroemdag op te volgen .
                  maar kheb liever dat hij op zijn beslissing terugkomt.

@ Koen 911 lover , is da niks voor u maatje , gij weet daar toch weg mee ?? :drink: :drink:

We zoeken hier zo snel mogelijk een oplossing voor…

zeer spijtig van Cris , wil mij er ook niet mee moeien ,maar wie regelt vroemdag nu ??? :puke: ruzie 🙁

Beste Chris, het gaat hier niet over de houding van “bepaalde mod’s” De groep mod’s en ik als administrator hebben SAMEN en NA OVERLEG beslist om die bepaalde topic “op te kuisen” wat op zich TEGEN onze principes is.
                          Rechtstreekse aanvallen op personen of bedrijven kunnen we niet toelaten, ervaringen zowel goede als slechte MOGEN gedeeld worden, maar zonder meer… die meer is modder gooien en overbodig…
                          Hiervoor bestaat er pb, mail of zelfs je telefoon.
                          Wanneer we dan in de slechte ervaringen die gedeeld worden dan toch genoodzaakt worden om in te grijpen, dan moeten we ook de positieve temperen, anders zijn we partijdig en DAT ZIJN WE ZEKER NIET !
                          Vandaar dat we ook jou post wat ingekort hebben.
                          Ik vind je houding hierop jammer, omdat deze beslissing genomen werd in overleg en met de beste bedoelingen. Als jij je hierdoor onheus behandeld voelt, wat zeker niet de bedoeling is/was dan is dat jammer, maar een conclusie die je voor jezelf maakt.
                          Dat je anderen teleurstelt is ook jammer, maar een keuze van jou waar wij niets mee te maken hebben, verder vind ik het ook zeer jammer dat je dit blijkbaar als ‘leverage’ wil gebruiken om je gelijk te halen in iets waar geen gelijk in te halen valt of hoeft gehaald te worden. Wij beslissen gezamenlijk en voor het algemeen goed teneinde escalatie tegen te gaan. Het is absoluut niet zo dat we je mening niet respecteren en het zou jammer zijn dat je gaat… en wel voor beide partijen denk ik.

Het heeft geen zin om hierover verder te praten op het forum, ik stel voor dat als je ons iets wil melden dat je me via pb iets stuurt of via mail info@porscheforum.be

Anoniem

Gezien de houding van bepaalde mod’s op dit forum :applaus: :censored: :applaus: meld ik mij bij deze definitief af en zal ik mij ook niet langer bezig houden met de inschrijvingen van vroemdag voor dit forum.
                            Ik zal iedereen die mij zijn inschrijving had doorgemailed een mailtje terug sturen zodat men er van op de hoogte is dat men nog niet is ingeschreven.

Het beste aan de goeie mensen die ik hier op het forum ooit heb ontmoet.

Ik heb een BMC luchtfilter in de originele filterbox.
                              Ook zijn er by-passen op mijn dempers gemaakt :engeltje:
                              Geluid is mooi voor mij, maar zal toch snel teveel zijn voor Zolder.
                              Standaard zit die GT3 al op 103 Db

[quote=”Ghost” post=107902]Zal een toffe dag worden als het weer mee wil :relaxman:
                                Is er eigenlijk een geluidlimiet die dag 💡
                                Als het er is die dag zal ik zeker al mijn origineel luchtfiltyer plaatsen, niet dat dat al voldoende zal zijn 😳 :happy:[/quote]

Ik heb ook al voorzorgen genomen. De straight pipes zijn er van onder. De originele uitlaat zit er terug op.

Wat voor luchtfilter gebruik je? Ik heb de BMC motorsport luchtfilter. In combinatie met de open uitlaat een zalig geluid!

Dat kunnen sommigen onder ons wel bevestigen 😈 :driver:

Geluidslimiet is er altijd op die dag. maar beetje oppassen bij de twee geluidsmeters dan hé
                                  Dacht dat er maar enkele dagen (6 of zo) per jaar zijn dat ze de geluidslimiet mogen overschrijden en die worden geserveerd voor de belangrijke races.

Bij een 911 heb je het nadeel dat de “muziek” geconcentreerd achteraan zit, motor + uitlaatgeluid. laatste keer dat ik mee deed met de 964 ook een waarschuwing gekregen

Zal een toffe dag worden als het weer mee wil :relaxman:
                                    Is er eigenlijk een geluidlimiet die dag 💡
                                    Als het er is die dag zal ik zeker al mijn origineel luchtfiltyer plaatsen, niet dat dat al voldoende zal zijn 😳 :happy:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.