VW T2a – 1971 – FULL RESTO

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop VW T2a – 1971 – FULL RESTO

• Dit onderwerp bevat 43 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • Ik weet niet of het mag, maar gezien er hier heeeeeeeeel wat VW (meerbepaald transporter) fans zitten, probeer ik het toch even.
    Geef me gerust kletsen als het ongehoord is dit hier neer te poten….

Anyways: wegens het niet rijden met de bus gaat hij de verkoop in
    heb hem nu ruim 5 maand en heb er 200km mee gereden

Over de bus
    1971
    full resto, tot in de puntjes. Klaar sinds lente 2015.
    Foto’s restauratie beschikbaar
    1500cc industriemotor
    perfecte lak, geen defaults
    ALLES vernieuwd
    voor de rest spreken de foto’s voor zich

Prijs: om en bij de 30k, zeker bespreekbaar
    inruil met opleg mogelijk: enkel oldtimers (944, kever, 911, 914, 924, 968,….)

IMG_0234.jpg

IMG_0235.jpg

motorruimte.jpg

IMG_0227.jpg

IMG_0229.jpg

IMG_1478.jpg

IMG_1479.jpg

IMG_1480.jpg

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • Super staat en tot in de details, was het een westfalia of een Deluxe L was hij volgens mij al lang verkocht. Maar een gewone deluxe (hoppelijk) zonder orginele banken…. Ik vrees dat de prijs aan de Hoge kant is.

Succes met de verkoop

Ze hebben hetzelfde kleur dus niemand zou zien dat ik een andere auto heb 😉
        Vet hok trouwens! :first:
        Anders ruilen met mijn T5 :sarcastisch

dergelijke rekjes kan je kopen: 2 boogs, 3 boogs, 5 boogs
          Ik heb met Mush al menig gesprekken gehad over de transporters en ik kan je zeggen: hij is er zot van

Ik heb nog geprobeerd de situatie te misbruiken en te ruilen met zijn jubi :coolness:

:hail:
            dat dakrek is top, ik denk da je met mush eens moet mailen indien hij zelf gemaakt is.

:applaus: thnx

en toch is er weinig interesse, niettegenstaande de prijs ook meer dan correct is als je de markt wat volgt.
              Ik denk dat het in het VW wereldje net tegen/over de grens aanleunt van wat mensen qua budget vrij hebben……

Heb de indruk dat de meeste liever een busje kopen van 15k waar vanalles aan scheelt, om vervolgens over een jaar of 5 nog eens 15k te spenderen (weliswaar verdeeld) om op het einde van de rit met iets uit te komen wat nog steeds niet AF is (met alle respect trouwens)
              Je wil niet weten hoe veel berichten ik krijg met de melding “man, dat is af, mocht ik de centen hebben”

Ik wist niet dat je dit type vandaag nog nieuw kon kopen?

:salut:

Nice!
                  :respekt:

DSC_0233.jpg

DSC_0236.jpg

eindelijk verlof….dat betekent: tijd voor leuke dingen, waaronder een kleine shoot met de bus. Eindelijk foto’s die hem eer aan doen…

DSC_0194.jpg

DSC_0205.jpg

DSC_0207.jpg

DSC_0242.jpg

DSC_0214.jpg

DSC_0225.jpg

DSC_0218.jpg

DSC_0222.jpg

hij is inderdaad in superstaat…
                        Een mooie forumbijdrage bij een forumdeal is OK!

Bij een forumdeal kan er zelfs een mooie forumprijs gemaakt worden voor de koper.

:think: hm moet ik :what: of moet ik :engeltje: .
                          Laten we zeggen dat een forumbijdrage het minimum is waar we op rekenen indien hij aan een of via een medeforummer verkocht geraakt! Lijkt me een mooie deal, niet? :up:
                          Mooie bus trouwens. Succes met de verkoop!

Ive

Zalige bus en aan de foto’s te zien in een super staat.
                            Is zijn prijs dan ook waard volgens mij.
                            ‘k Heb zelf zo’n bus gehad en uit ondervinding weet ik dat deze de laatste jaren ook flink in waarde gestegen zijn.
                            Succes met de verkoop

Hier een fotoke van mijn ex-buske 🙂

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204440144750822&set=a.1779907344622.2103588.1447587248&type=3&theater

en nog wat, gezien jullie er nooit genoeg van krijgen van die foto’s… :popcorn:

IMG_1481.jpg

IMG_1482.jpg

IMG_1483.jpg

IMG_1486.jpg

IMG_1484.jpg

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.