VZW & Verzekering

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen VZW & Verzekering

• Maker
    Discussie
  • FS komt van mijn firma’s. Heb bedrijfje gehad in een paar sectoren gelijk (internet, muldimedia, IT, evenement organisatie en Tuning) en had het geheel de Fantasy Studio’s gedoopt. Vandaar nog steeds de FS-Racing. Ben na 5 jaar met het geheel gestopt en wil nu door met een VZW in auto & tuning met event organisatie… Dit effe ter verduidelijking. 🙂

Voor een VZW heb je 3 verantwoordelijken nodig. Een hoofdverantwoordelijke, een penningmeester (boekhouding) en een ledenverantwoordelijke.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • hi Guys, info duurt nog even
      ze hebben in Brussel nog paar dagen nodig… 8)

[quote=”Setakira”:25n5iyjt]mijn vervalt op 11 mei, weet niet of dat zo rap kan geregeld worden?
        documenten waren reeds ingescanned maar omdat er inderdaad weinig reactie op kwam heb ik ze ook niet verstuurd… 😕 [/quote]

Ik zit hier ook nog steeds te wachten op een of ander voorstel ❗
        Is precies redelijk rustig geworden omtrend dat voorstel van een groepsverzekering . . . 😕

mijn vervalt op 11 mei, weet niet of dat zo rap kan geregeld worden?
          documenten waren reeds ingescanned maar omdat er inderdaad weinig reactie op kwam heb ik ze ook niet verstuurd… 😕

hier is tot nu toe geen reactie op gekomen trouwens…
            zijn hier nog altijd geïnteresseerden voor?
            laat maar wat horen….
            of we spreken ergens af …………
            maken we er een leuke meeting van…….. 😀 D lol:

[quote=”Setakira”:2burxzgs]Ja ik dacht er gisteren ook aan. Misschien moet iedereen met interesse zijn huidig verzekeringsbewijs eens scannen en doormailen naar Luke? Misschien voor alle wagens die je wil overzetten + wat je allemaal wil verzekeren (BA, brand, beesten (geen insecten 😆 ), vandalisme, glasbreuk, diefstal, geen volledig jaar BA verzekeren e.d.)[/quote]

idd laat maar komen, wil ze ook ergens op komen halen of zo, allemaal geen probleem, bedoeling is zo een groepspolis te kunnen samenstellen, hoe meer auto’s, des te betere polis… 😀
              hangt beetje af van modellen/bwj/etcetc…

Ja ik dacht er gisteren ook aan. Misschien moet iedereen met interesse zijn huidig verzekeringsbewijs eens scannen en doormailen naar Luke? Misschien voor alle wagens die je wil overzetten + wat je allemaal wil verzekeren (BA, brand, beesten (geen insecten 😆 ), vandalisme, glasbreuk, diefstal, geen volledig jaar BA verzekeren e.d.)

[quote=”Luke”:16rpwypn]De nieuwe tarieven zijn heel concurrentieel guys!!

misschien een topic voor op de BBQ ??

🙂

het ideale uitgangspunt zou zijn dat we van één ieder die interesse heeft, een kopie van zijn huidige polis & kwijting kunnen krijgen …
                  Met deze ‘inventaris’ als uitgangspunt naar de maatschappij stappen, geeft een veel beter reultaat namelijk maar hoe we dit organisatorisch gaan aanpakken……???
                  Op een of andere afspraak/toerrit of zo wil ik ze wel komen ophalen geen probleem, zolang ik zelf nog niet meerij 8)
                  allez hoor het wel[/quote]

Hoe zit dit nu met die concurentiele tarieven ?? 😉

De nieuwe tarieven zijn heel concurrentieel guys!!

misschien een topic voor op de BBQ ??

🙂

het ideale uitgangspunt zou zijn dat we van één ieder die interesse heeft, een kopie van zijn huidige polis & kwijting kunnen krijgen …
                    Met deze ‘inventaris’ als uitgangspunt naar de maatschappij stappen, geeft een veel beter reultaat namelijk maar hoe we dit organisatorisch gaan aanpakken……???
                    Op een of andere afspraak/toerrit of zo wil ik ze wel komen ophalen geen probleem, zolang ik zelf nog niet meerij 8)
                    allez hoor het wel

😀 )

we zijn er mee bezig…

jullie horen er binnenkort meer van,
                        anders doen we n presentatieke he 😆

Welke ouderdom moet de wagen minstens hebben?

classic car is meestal op 15j en old timer pas op 25j

Of mogen jongere wagens ook? 🙂

Hallo, wil wel eens bij mijn firma navragen of we in dit geval iets kunnen doen, we komen in juli met nieuwe tarieven, zou leuke aktie kunnen worden…

Ik ga er achter aan….

Gaan we gewoon effe concreet vragen stellen?! Hoeveel mensen zijn hier aanwezig met een oldtimer die interesse hebben om zich in clubverband aan te sluiten in een poging goedkopere classiccar verzekeringen “af te dwingen”?
                              Want volgens mij zijn velen toch wel zo slim om dat al te doen? Of niet?
                              Winterthur is volgens mijn goede bron momenteel de goedkopere classic car verzekeraar. Maar wie dan al bij Winterthur is gaat moeilijk als lid druk uitoefenen volgens mij want hij is al klant 😕 Nee?

[quote=”White Shark 924″:2obqy1os]Is onze verzekeraar hier nog? Vanaf hoeveel leden kan je al is gaan praten met de verzekering? 20? 50? 100 leden?
                                Ik heb net vernomen dat de garage die ingericht te huur is in het Antwerpse word opgedoekt wegens te weinig succes. 😕 ) [/quote]

Hoe groter de groep, hoe beter. Toch minimum tien wagens.

Mja, zeg het ben er al effe mee bezig en ik schrijf en ontwerp liever iets meer dan iets te weinig als je begrijpt wat ik bedoel 😀 D

En zoals ze bij ons zeggen: Als ik het in mijne kop heb, heb ik het in mijn gat ook 🙂 D

Update: http://www.fs-racing.be/fundrivers/index.html
                                  Het is en blijft een eerste ontwerp/ idee hé…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.