VZW & Verzekering

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen VZW & Verzekering

• Maker
    Discussie
  • FS komt van mijn firma’s. Heb bedrijfje gehad in een paar sectoren gelijk (internet, muldimedia, IT, evenement organisatie en Tuning) en had het geheel de Fantasy Studio’s gedoopt. Vandaar nog steeds de FS-Racing. Ben na 5 jaar met het geheel gestopt en wil nu door met een VZW in auto & tuning met event organisatie… Dit effe ter verduidelijking. 🙂

Voor een VZW heb je 3 verantwoordelijken nodig. Een hoofdverantwoordelijke, een penningmeester (boekhouding) en een ledenverantwoordelijke.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Gaat wel snel bij jou zeg !

Ziet er al wel leuk uit.

0

Een eerste testmenuke op kleur en design 🙂
        http://www.fs-racing.be/fundrivers/menu.html
        Heb weer zeer hard gewerkt deze voormiddag 😀 twisted:

0

Dat klinkt al niet slecht

0

Wat dachten jullie van Fundrivers. Dat omvat zo een beetje iedereen. Porsche racers, tuners, oldtimers…
            Fundrivers.be 😀 Got a nice ring to it

0

Is onze verzekeraar hier nog? Vanaf hoeveel leden kan je al is gaan praten met de verzekering? 20? 50? 100 leden?
              Ik heb net vernomen dat de garage die ingericht te huur is in het Antwerpse word opgedoekt wegens te weinig succes. 😕 )

0

Antwerpen lijkt me ideaal 😉

0

Idd een clubgarage zou wel de max zijn 🙂 Ga het eens bekijken … Weet een volledig ingerichte garage in het antwerpse die je zo kan afhuren. Desnoods 1 dag in de maand of zo voor de club. Ga het inkijken …

0

Heb ook nog een Golf GTI MK1 staan, heel leuk bakske om mee te rijden, net een Go-kart 😆
                    Zijn trouwens ook zeldzaam aan het worden…

Het groots zien kan zeker geen kwaad.

Een clubhuis met volledig ingerichte garage zou ook wel leuk zijn… als je het dan toch groots ziet 😉

Er zullen nog wel vele ideeen en reakties van andere forumleden komen zeker ?

0

IDD misschien wel maar ik zie het nogal groots. Mijn eigelijke doelstelling is om een VZW zo kapitaalkrachtig te maken dat ik Zolder kan afhuren voor de leden. Klinkt heel ver maar het is een haalbare kaart hoor. 😀 (Ik heb een prijs vastgekregen van 750.000 Bfr voor het hele circuit inclusief paddocks en personeel).
                      Het ding is wel dat ik momenteel mijn eigen forum aan de domeinnaam heb vastzitten … Maar dat houd niet tegen dat iemand anders binnen dit FG-forum zelf een VZW kan starten. Ik heb alle info ter hand en wil dan ook graag assisteren waar nodig. 😉
                      Ikzelf denk eerder aan een club voor in eerste plaats Porsche, maar ook de volkswagen groep zou ik willen includeren daar je dan op heel breed publiek komt te zitten want geef toe, Porsche eigenaars zijn een minderheid. 😕

0

Kunnen misschien een meer algemene naam nemen, iets dat verwijst naar het forum ?

Ik denk wel dat veel forumleden geinteresseerd zijn in een goedkope verzekering.

“racing” moet voor mijn part niet in de naam voorkomen, Elke Porsche is wel een sportwagen, allee, dat was zo voor de komst van de Cayenne, maar niet elke Porsche is een racewagen.

“Porsche Forum Club” ligt waarschijnlijk iets te voor de hand 😉

0
                      10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.