Waar onderdelen online bestellen ?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Waar onderdelen online bestellen ?

• Maker
    Discussie
  • Ik ben een lijstje aan’t maken met dingetjes die ik wil bestellen en zelf kan vervangen, zoals :

– derde remlicht ( niet die in de spoiler )
    – sigarettenaansteker ( het hele ding )

Welke webshops zijn gekend, en goed bevonden ? Er zal vast nog wel wat bijkomen….

Ik kan ook gewoon naar Porsche gaan, natuurlijk :think:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
    • @patrickB, heb je je onderdelen bij OPC online besteld?

Patrick je gaat je nu toch niet verlagen tot het 4S niveau zeker, Mushie gaat er heel het forum over volkladden en het is nu al erg genoeg zeker :engeltje: :happy:

PB

Ik heb mijn zinnen gezet op een 4s frontlipje.
          Prijs bij de teile .pl mannen inclusief verzending 225€. :wtf:
          Dezelfde lip bij rosepassion inclusief verzending 299€.
          Bij de OPC 167€

Dus afhankelijk van wat je wil bestellen toch even navragen/nakijken. 😎
          In dit geval:
          teile .pl + 35% tov de Porsche Dealer
          Rosepassion +80% tov de Porsche Dealer

[quote=”bzguy” post=189657]Voor originele Porsche onderdelen : http://www.teile.pl[/quote%5D
            Net een nieuwe sticker set (steenslag achterwielen én GT3 decals) besteld.
            ongeveer 30% goedkoper dan bij onze dealers én alle geleverd in ori. Porsche verpakking en serienummer.
            Fantastische site!

Geen zorgen maken, woensdag, ten laatste donderdag is je bestelling bij jou :up:

Net eerste bestelling geplaatst bij Rose Passion. Ben eens benieuwd.

inderdaad Rose Passion of OPC. Vaakst bij OPC, nauwelijks prijsverschillen en vaak t snelst.

Ik bestel via tot nu toe via Rose Passion, fvd.de of rechtstreeks bij de Porsche dealer.
                    Van allen tevreden.

Trouwens, vandaag bij dreamcar international in de expohallen te kortrijk, had ik graag eens iemand van joma parts gesproken. Ik zou hen eens gevraagd hebben waarom zij niet reageren op mails, die een verkoop kunnen voorafgaan. Spijtiggenoeg waren ze er niet.

Niettegenstaande ik nogal achterdochtig ben bij online bestellen, heb ik zeer goede ervaringen met rose passion. Eerst bestelde ik iets kleins om eens te zien hoe het liep, je moet trouwens op voorhand geld overschrijven, en toen dat zeer goed verliep, bestelde ik andere zaken. Ik heb geen negatieve ervaringen. Qua prijs weet ik niet of ze duur zijn, maar t’is wel makkelijk.

ze adverteren veel op de duitse iebeej. geen verkoop per opbod maar met stevige vaste prijzen.

Ja, al heel vaak gebruikt : scherpe prijzen, originele onderdelen, zeer vlotte service 🙂

inderdaad :applaus:
                              Iemand ervaring mee? ‘t kriebelt!

PDS

[quote=”bzguy” post=189657]Voor originele Porsche onderdelen : http://www.teile.pl[/quote%5D

Amai deftige site :up:

Even waarschuwen over Rose Passion! Ik heb bijna al mijn onderdelen hier besteld en tot nu toe zeer tevreden maar… Ik heb daar dus ook mijn spanrollen en meeloop rollen van de distributie- en balansasriem besteld en de spanrol van de distributieriem en de meeloop rol zijn na 2000 km slecht!!

Nu daar stond ook geen enkel merk of nr op en vond dit toen al verdacht maar ja tot nu toe altijd tevreden over de kwaliteit van de onderdelen. Dit is ook het vervelende bij RP er staat nooit bij welk merk het onderdeel is.
                                  Dus best wat opletten als het over belangrijke onderdelen gaat, of anders origineel bestellen :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.