Waar rijden we naar toe op een mooie zondag.

Home Forum Porsche Uitstappen Waar rijden we naar toe op een mooie zondag.

• Maker
    Discussie

• Wim

Carrera4s schrijft:

Wie heeft er zin en tijd om zondagnamiddag nog wat rond te toeren in dezelfde streek ?

Ze voorspellen droog en zacht weer, ik trek er in elk geval nog eens op uit, zou leuk zijn met nog enkele Porscherijders als gezelschap.

Ik lees wel of er interesse is en dan spreken we verder af !

Voorstel : 14u

Naar aanleiding van de spontane post van Carrera4s, en de reacties daarop, leek het mij leuk om daar een apart draadje voor aan te maken.
      Hier kun je dan de oproep plaatsen en met andere forummers af spreken voor een toerke.
      8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
      • http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-evenementen/bratz-monkey-rockabilly-boogy_10496.aspx

Dit was vorig jaar wel de moeite

Ik ga deze zondag zeker nog een kijken

[quote=”deepee” post=266468]iemand zin in een mini-meet op 1 mei ‘s namiddag ergens tussen Grobbendonk en Heist o/d Berg ?[/quote]Nu zondag 20/5 wordt er mooi en droog weer voorspeld. Iemand weet van of zelf plannen? Het begint te kriebelen en na een laatste meeting op de site La Corbeille in Westmeerbeek wil ik wel eens nog eens ergens heen.

img-2267.jpg

Weet den “Bompa Lawijt ” niets in de streek Willebroek -Boom-Ruisbroek dichtbij A12 ?

De A12 is voor velen direct bereikbaar vanuit de 4 windstreken voor o.a. Brabant ,Limburg ,Antwerpen en O Vlaanderen

XXX

idd – Plaasj is in de LEZ en binnenkort met de oosterweelmiserie ook een feestje om er te geraken

A-Mano is met de zondag open om 11:00u

Kunnen we gewoon de parking inpalmen zonder iets af te spreken daar, of ik vraag of we daar om 10:00u al kunnen verzamelen voor een koffie???

Plaasj ligt volgens mij in de LEZ van Antwerpen.
                  A-mano in Rumst zou mss een goed alternatief kunnen zijn….

Misschien moet Drip de traditie van Plaasj-café op zondagvoormiddag opnieuw opstarten?

Ik had wel interesse om eens te komen kijken.

het adres (vooraf) online zetten heeft voor- èn nadelen; je gaat op zoek naar een geschikte locatie ifv het aantal personen die reageerden en reserveert. als door onaangekondigde bezoekers dan de horeca toestanden in het honderd lopen, dan is iedereen gejost.

Voor ons ook jammer , zaten te wachten tot hier adres gegevens verschenen !! Of heb ik een draadje gemist :what: :bounce:

‘t was heel gezellig, jammer dat je er niet was

Ah nee hoor, ik ben geïnformeerd geweest maar heb jammer genoeg moeten passen.

@ Harley , ik vermoed dat het 01 mei in 2019 is ,gezien de reakties hier 😆 😆 😆

En toen werd het stil…… Is er iets afgesproken?

+1 de 997 is toch al vuil en mag noch eens uitgelaten worden :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.