Waar zit PDS?

Home Forum Zeverhoekje Waar zit PDS?

• Maker
    Discussie
  • Het laatste dat we van hem hoorden is dat hij zijn Turbo wat beu is en een tijdje zonder rijbewijs zal zitten. Dat laatste heb je toch niet nodig om op het forum te komen? :applaus: Vraag maar aan Drup :mrgreen:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Bij PC Antwerpen stond eerder deze week een grijze Lambo geparkeerd, zonder nummerplaten :coolness: . Kweenie of hij daar te koop staat …

Ive

[quote=”PDS” post=224042]
        Mijn interesse is al een tijdje helemaal weg, turbo wil ik gewoon verkopen. Ik zal ook niets nieuws meer kopen. En zeker geen Porsche meer. :engeltje:[/quote]

Wil je daarmee zeggen dat er volgend jaar geen bijeenkomsten meer komen aan Plage Caffée? :wtf:

@PDS : met of zonder kathleen naar de modeshow 😆 :lekker:

PDS

[quote=”eddybeer” post=223670]Gespot tussen Rijmenam en Bonheiden rond halfvijf vanavond.
            Tenminste als hij aan het stuur zat … In elk geval nummerplaat PDS.
            Gezapig vlotte rijstijl.[/quote]

Wat mogen we verstaan onder gezapig vlotte rijstijl ? 😳

Ik was het inderdaad achter het stuur ! Op terugweg van de modeshow bij BOBO in Tremelo 😀

PDS

Ah blij te lezen dat ik gemist word :respekt:

Ik heb het eigenlijk absoluut niet druk, het is heel rustig met het werk. Bijna elk jaar ben ik heel december met vakantie.

De turbo staat nog steeds in de garage “wat te staan”
              Mijn interesse is al een tijdje helemaal weg, turbo wil ik gewoon verkopen. Ik zal ook niets nieuws meer kopen. En zeker geen Porsche meer. :engeltje:

XXX

‘k zal deze week eens gaan zien, eens polsen of er nog banden of staan…

Gespot tussen Rijmenam en Bonheiden rond halfvijf vanavond.
                  Tenminste als hij aan het stuur zat … In elk geval nummerplaat PDS.
                  Gezapig vlotte rijstijl.

Jaareinde, deadline etc…. De laatste tijd ook meer met klanten en afspraken bezig geweest….tja vaderde staat gaat de hobby’s spijtig genoeg nog ni sponseren :happy:

sommige mensen moeten 12u per dag werken :bounce:

normaal gezien heeft hij de turbo nog steeds, denk dat hij het wat druk heeft met de feestdagen voor de boeg en eventueel werken die moeten af zijn

Die man zit nu al lang op een Lambo-forum… Die kijkt niet meer om naar die zielige Porsche-mannekes 😉

Ik heb de brave man gezien aan het Plaasjkaffee met de “Katleenmobiel”, afgelopen maandag….. Toen leefde hij nog… :up:

Diene mens moe mss veel werken hé :coolness: :coolness: :coolness:

Ive

joeeeeeehoeeeeee PDS wake UP 😆

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.